loading...
وب 20
اميد بازدید : 22 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://haftomia92.blogfa.com/post/7

X تبلیغات

 

درسی

کلاس هفتم

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

آخرین مطالب

جالبه نه...

روزمادر

فناوری

علوم

فناوری

فارسی

مطالعات اجتماعی

لینک دوستان

تکه ای ازبهشت

داستــــــــــــان های زیبا(آمنه خانوم)

تمام کلاس هفتم

تیراژه (شادی عزیز)

مهساناز

ترنم

اینجاهمه چیزدرهمه

باران

بچه هفتمی ها

روزبه حصاری

مجله اینترنتی دانستنی ها

آرشيو پيوندهاي روزانه

پیوندها

چت روم | برندینگ | ایده

ساعت طرح رولکس مدل DAYTONA | خرید ساعت دیواری فانتزی

خرید بیگودی جادویی مجیک | چت | جملات عاشقانه زیبا

چت روم | سیر و سفر

خرید سارافون بهار | چت روم | چت روم فارسی

گالري عکس هاي زیبا

سایت آوازک

خرید کیف آلوما والت | دانلود آهنگ جدید

اس ام اس عاشقانه | چت

خرید ساعت الیزابت

خرید ساعت مردانه | چت روم

 

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

روزمادر

گفتم مادر! … گفت: جانم گفتم درد دارم! … گفت: بجانم گفتم خسته ام! … گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! … گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! … گفت: روی چشمانم … اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم…! همیشه از درد گفتم و از رنج…..!

                                           … مادر دوستت دارم …

[ شنبه سی ام فروردین 1393 ] [ 15:18 ] [ آذر ] [ 2 نظر ]

 

 

درباره وبلاگ

سلام .من آذر هستم به خاطر اینکه درماه آذر به دنیا اومده ام.من درشمال استان فارس مدرسه ی دولتی ابوریحان کلاس هفتم درس می خوانم.امیدوارم از وبم خوشتون اومده باشه لطفا نظریادتون نره .دوستتون دارم زیاد الهی خوشتون بیاد

 

آرشیو ماهانه

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

دیگر امکانات

 

 

مرجع موزیک و کدهای موزیک

WelcomeToMyWeb

جاوا اسكریپت

font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 681
  • بازدید ماه : 843
  • بازدید سال : 5,287
  • بازدید کلی : 43,889