loading...
وب 20
اميد بازدید : 19 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع :http://sevil64.blogfa.com/post/335

X تبلیغات

 

من و همسرم

زندگی شیرین من و همسرم

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | ارتباط با طراح | پروفایل

درباره وب

 

 

سلام به همه عزیزان و دوستان گلی که

با اومدنشون به وبمون مارو سرافراز میکنن

و باعث قوت قلب ما میشن.لطفا تظر 

یادتون نره.

 

 

دنیا فهمید خیلی حقیر است,

وقتی گفتم:

یک تار موی تو را به او نمی دهم...

 

برای تو همسرم مینویسم که با صبر و شکیبایی همیشگی ات مرا شرمنده ی خود ساخته ای.

دوستت دارم بهترینم

 

 

 

 

جستوجو

 Google 

 

در اين وبلاگ 

در كل اينترنت 

نظر شما؟

 

 

تصویر تصادفی

برای بزرگنمایی لطفا کلیک کنید

 

آی پی شما

5.238.134.115

 

يكشنبه 7 ارديبهشت 1392

 

لینک دوستان

کادویی و بدلیجات کارو

جملات عاشقانه و دلتنگی داش علیرضا

                                 

 

روز زنم مبارک

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

 

 

 

عزیز دلم .. الان شب 30 فروردینه و میگن روز زنه ;)

 

دو تا کادو برات خریدم که نمیدونی هنوز :))

 

به شمام نمیگم دلتون بســــــــــــوزه D:

 

مبارکت باشه همسر نازنیــــــــــنم

 

 

.: دووووووووووووووســــــــــــــــــــــــــــــــتت دارم :.

 

 

برچسب‌ها: روز زن , روز مادر 

 

تاريخ : شنبه سی ام فروردین 1393 | 22:14 | نویسنده : سهیلا | آرشیو نظرات

ساعت

 

 

آخرین مطالب

پست ثابت

روز زنم مبارک

دلــش ميخــواد

دوست داشتن

نفسم

تو

ما اتفاقی هستیم که افتا ده ایم

من باشم و تو ...

قـــلب

هرگز فراموش نکن

آرشیو مطالب

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

شهریور 1392

تیر 1392

خرداد 1392

آرشیو

آمار وبلاگم

 

ویژه بینندگان عمومی

فال انبیا

چت روم

فال حافظ

فال ازدواج

فال روزانه

تعبیر خواب

بازی آنلاین

امکانات وب

m9v6@yahoo.com

 

Designed By Vahid.S

برای حذف این پیغام اینجا کلیک کنید

************

 

... به دفتر دلنوشته های من و همسرم خوش اومدید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 694
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 5,300
  • بازدید کلی : 43,902