loading...
وب 20
اميد بازدید : 36 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://banu91.blogfa.com/post/19

X تبلیغات

 

سانتے مانتال

خدایا بر من رحم کن

 

من امروز یک دختر شجاع بودم

امروز من دختر شجاعی بودم که به حرف استخاره ی خوب چند شب قبل گوش کرد به  فال حافظی که خوب آمده بود گوش کرد  آن شعری که آن راننده پیکان پشت ماشینش باخط سفید نوشته بود و به دلش نشست گه گفته بود ".......... بزن دل به دریا" توجه کرد بالاخره عشق به عقل و لرزش دست و تپش قلب غلبه کرد ومن سر کلاس  با تو برای قبل کلاس بعد قرار گذاشتم اینکه نفهمیدم غذا چطور از گلویم پایین رفت و همه اش به عکس العمل تو فکر می کردم اینکه نیم ساعت قبل از کلاس آمدیم دانشکده و دلم نمی خواست معطل شوی وقتی با یکی از بچه ها رفتیم آب خوری تو را دیدم که از پله ها آمدی بالا و رفتی سر کلاس با یک هیجان وصف ناشدنی راه افتادم سمت تو نزدیک کلاس که رسیدم تو برگشتی و من سلام کردم و به زحمت صحبت را شروع کردم اینکه چقدر خوب صحبت می کردی چقدر مودب و متین چقدر فهمیده اینکه اصلا به من نگاه نمی کردی اینکه من در فاصله ی نیم متری تو ایستاده بودم و چقدر دلم می خواست همه چیز را بگذارم کنار و بغلت کنم وصورتت را ببوسم بگویم که عاشقت هستم و همه این حرفها بهانه هم صحبتی با توست اینکه من همه اش محو صورت تو بودم و داشتم فکر می کردم که چقدر ته ریش به تو می آید اینکه یک عالمه با تو صحبت کردم اینکه چقدر آهنگ صدایت برایم دلنشین بود وقتی تو از منابع حرف می زدی من فقط حواسم به تو بود و حرف هایت مثل لالایی بود فقط لحن صدایت جذبم می کرد اینکه چقدر با لبخند و مهر حرف می زدی اینکه گفتی دوستت رتبه یک رشته مورد نظر ماست و از تابستان شروع کرده وخوانده اینکه یکسره می گفتی عربی را خوب بخوان ومن می دانم عربی عشق من خواهد شد اینکه گفتی که متولد نیمه دوم سال .. هستی و گفتی اگر قبول نشوی می روی سربازی و من یک لحظه به آن موقع فکر کردم که دیگر پیش هم نیستیم من از حرف زدن با تو سیر نمی شدم اینکه قرار شد برایم لیست منابع را بیاوری راستش شاید خنده دار باشد اما مثل یک خواب بود حرف زدنمان با هم نمی دانی چه آرامشی از حرف زدن با تو پیدا کردم آرامشی که توی عمرم هرگز تجربه اش نکردم یک حس ناب وصف نشدنی امروز من دختر شجاعی بودم که بالاخره به یک بهانه هم که شده با کسی که عاشقش شده حرف زد

 

+ خدایا به خاطر این حس خوب بی نهایت سپاسگذارم خدا مثل همیشه به من حقیر رحم کن

 

♥       سانتے مانتال 

 

*********************

بسم الله ارحمن الرحیم

اللهم صل علی سیدنا ونبینا 

محمد وآله ما اختلف الملوان 

وتعاقب العصران و کرّالجدیدان 

واستقبل الفرقدان و بلغ روحه

و ارواح اهل بیته منا

تحیه و السلام

 

صلوات بالا مجمع الصلواته

ثواب ده هزار صلوات رو داره

*********************

باعث خوشحالی منه 

که همه مطالبمو بخونید

*********************

نیمسال تــحـــصیلی 93-94 

که بیاید ان شا الله ترم هشت

دانشگاه خواهم بود

*********************

ســـــانتے مـــانــتال یـعنی

ظریف احساساتی مد روز

*********************

"طرف" یه آدم دوست داشتنیه

که مــــن فقط دوســـتش دارم

واون هم احتـــمالا نمـــی دونه

شاید هــــم فهمـــــــیده باشه

هیچ رابطه ای بین ما وجودنداره

خواهشا چرت و پرت ننویـــسید

*********************

تــــبـــــادل لیــــنــــک نـــــدارم

*********************

چیزایی که باید از خودم بگم

توی نوشته های وبلاگ هست

بیشتر از این نپرسید که نمیگم

*********************

 

 

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو وبلاگ

عناوین مطالب وبلاگ

آرشیو نوشته هام

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

لینکدونی

حرم امام حسین(ع)

مدیون حسینم. مجنون اباالفضل. محزون زینب

سانتے مانتال

سایت آپلود

 RSS 

POWERED BY

BLOGFA.COM

 

جاوا اسكريپت

 

 

 

 

 

.:AvA:.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 4,510
  • بازدید کلی : 43,112