loading...
وب 20
اميد بازدید : 16 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://sher-aks-sms.blogfa.com/post/70

X تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شعر-عکس عاشقانه

 

 

 

چه حس قشنگیه...

 

                          چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

 

 

یکی که بهش اعتماد داری ..

 

 

بهت اعتماد داره ..

 

 

از دلتنگی هاش برات میگه ..

 

 

از دلتنگی هات براش میگی ..

 

 

آروم میشه ..

 

 

آروم میشی ..

 

 

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..

 

 

این حس مثل قطره های بارون پاکه .. 

 

 

نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم فروردین 1393ساعت 21:55 توسط ترانه| 2 نظر |

 

 

About

 

 

سلام دوستان من ترانه هستم به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوست داشته باشید.منتظرنظرات شمادوستان عزیز هستم.باتبادل لینک هم موافقم لینکم کنید وبگیدباچه اسمی لینکتون کنم باتشکر از شمادوستان عزیز

 

Menu

 

خانه

ايميل

پروفايل

Archive

 

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

اردیبهشت 1392

فروردین 1392

Links

 

اینجا همه چی در همه

دلنوشته های کاغذی

عاشق دل خسته

کوچه غریب

˙·▪●پسر تنهـــــــــــــــــــا●▪·˙

عاشقانه...

♥.•*♥¨دلتـــنگــی هـــــای منـــــ♥.•*♥

سیب فریب

سپیده عـــــــــــــــــــــشـق

***دختری با اسانس عشق***

ترک عشق...

ღღ دالـــــــــــــــــــــــاهو ღღ

LOVE FORE YOU

کلبه بارانی عاشقها/علی

دختری از دیارباران

گل شکسته

یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد

×دلنوشته×

سکوت 58

عاشقانه های من ودلم

***چشمان ابی***

از همه رنگ

سازشکسته

دلی بارانی

عشق افسانه نیست

تنهای اول

غمگین و عاشقانه....

رازمن

دوستانه

باران غم

کلبه ما

کلبه عاشقانه من .........

hossein188

ته چشمام بارون

شور عاشقی

♥ღ♥ღشیـــــــــرین و فرهــــــاد ღ♥ღ♥

حس خوشبختی

ترانه های بارانی

داستان عشق من

پرنده ای درقفس...

✿ فرشته کوچولو ✿

✿ فرشته غم✿

رفیق عشق

دختر اریایی

شیدایی...

رویا

دو کلمه حرف حساب

دل من هیشه بخدا شکسته

اس ام اس های جدید و باحال

هنر ايران زمين

::ونوس فوتبالی::

شعروعکس عاشقانه

خاطرات منوعشقم

بیا تو پشیمون نمیشی

انتظار موعود

زندگی من

سقوط از پرتگاه عشق به دره ی تنهایی...

روزگارتنهایی ما...

راه بی پایان

همه چی آرومه...

از هرچی بخوای

***(زندگی شیرین من)***

دل خسته

ஐرنگینهஐ

Adamak

سپیده عشــــــــــــــــــــــق

.::پایگاه طراحی m-tarah::.

اركيده

عشق اول وآخرم

قوی ترین وبلاگ سرگرمی و عکس

بهترین وبلاگ تفریحی

× خاطرات من ×

دلتنگم ودیدارتودرمان من است

یاحق

کلوپ دخترپسرای بامعرفت(بندرشرفخانه)

حس تازگی

Design

 

طراح قالب : Ghaleb-Fa.Blogfa.com فروشگاه اينترنتي

ابزار وبلاگ

 

 

Others

 

 

دريافت کد :: صداياب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 5,038
  • بازدید کلی : 43,640