loading...
وب 20
اميد بازدید : 32 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://no-segare.blogfa.com/post/122

X تبلیغات

 

 

-:¦:- زندگی بدون 30گار -:¦:-

دل من پاک کن خاکستر دردهای توست (▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے

موجزه

مثل موجزه می مونه اومدنت به وبم من الان تو شکرت بابام هستم یک ساله اینترنت ندارم اخرین بار تولد مجید اومدم سر زدم و رفتم الان اتفاقی اومدم دیدم ....تو شانسی همین روز ها اومدی نظر گزاشتی.....منتظرت بودم....خیلی چیز ها برای گفتن دارم هنوز با وجود این که 2 سال گزشته هنوز صد تا سوال پیش اومده......هیچکس این وب نمی یاد....ملوس اخرین نفر دوستم ویستام بود...شاید دعام قبول شد می خواستم تولدت بیام تبریک مجید گفت گناهه اون زن داره به خاطرت نیومدم....یعنی نامزد هم نداری اخه تو قسم خوردی نامزد داری مجید می گفت که مطمئنه که نامزد یا همون دوست دختر یا زن یکی از این ها رو داری....بی خیال من باید برم.....نمی خوام ذهنم موقع امتحانات مشغول شه.....

 

+ تاريخ پنجشنبه هجدهم اردیبهشت 1393 | ساعت10:56 | نويسنده -:¦:- ماریه -:¦:- | CM

ماریه:

من این وب رو برای بهترین کسم تقدیم می کنم که به خاطر ما سیگار رو تو هشتاد سالگی ترک کرد برای پدر بزرگی که بزرگیش رو نشان داد..

اون دیگه پیش ما نیست 

پدر بزرگ دوستت دارم

 

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے

 

میم مثل تو:

نفسهایم بی تو بوی خاکستر سیگار پیرمردی را میدهد،

که به جوان از دست رفته اش می اندیشد و اشک میریزد...

به امید خداحافظی لبهای تو با بوسه های تلخ و کشننده ی 30گار 

ρrǿ.Ғ/ Є-м/ Ĥōмз 

 

Archive 

اردیبهشت 1393

دی 1391

خرداد 1391

اردیبهشت 1391

 

Link 

فرح و رضا(زندگی)

"عشق-جدایی(فــــاطـــمـه ســـوســـــول)" 

"رَقـــآصـِــ کَـــثـــیـــفـ ـ ـ (پـ ریــســآ)"

"دختر مهربان"

✘Love ✘and ✘Hate✘ (هستی)

"تلخندی برای همه (رضا)"

"من و تو که جمعمون شد من (خاکستر)"

"آرزو"

"من نویس (هنگامه)"

█▌▐▐▓▒:: دوستیه ما تا نداره ::▒▓▐▌▌▐█

"دل ضعفه"

بح ـنآز

♀This is me♀(سمیرا)

چشمهایش (دریا)

:♥✖مَـטּ و פֿـــבآے مَـטּ ♥✖

✘خاطرات بانویِ دیِ✘ (فاطمه)

چراغها را خاموش کن

کلبه ی عشق و صفا(رسول)

!!@ EzIiIiIiI @!!

سکو (سارا)

عشق من ... (سارا)

 

Designed by

Ṽ€ȠỜṤ

 

 miss-A miss-A 

Pichak go Up

 

کد آهنگ بنیامین بهادری

بیا عاشقم کن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 4,488
  • بازدید کلی : 43,090