loading...
وب 20
اميد بازدید : 24 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : 2 سوال متفاوت از خود دارم این روزا - یکشنبه هفتم اردیبهشت 1393

X تبلیغات

 
























درس های زندگی من

یادم بماند آنچه یاد گرفتم در این سفر زندگانی....




2 سوال متفاوت از خود دارم این روزا

1. آیا نماز خوندن کار لازمیه و من باید ادامه بدم؟

2. چرا احساسم به پول الهی نیست؟ چرا همیشه می ترسم پولم تموم بشه؟ چرا می گم خداوند روزی دهنده اس ولی اطمینان خاطر ندارم و پریشون می شم؟

امیدوارم به زودی بیام جواب سوالا رو بنویسم.

این روزا خیلی خودمو دوس دارم و از حس خوشبختی لبریزم ولی پریشونی ها و یه سری استرس ها هستن...

نوشته شده در یکشنبه 7 اردیبهشت1393ساعت 17:29 توسط سلما| نظر بدهيد


آخرين مطالب

» جواب سوال دوم

» 2 سوال متفاوت از خود دارم این روزا

» حال و هوای مطابق با آرزو

» بازم درس صبر و توکل

» سال نو

» درس های جدید

» صبر و ایمان

» کاری که خداوند عشقش را در دلم کاشت

» من در سی سالگی

» درس بخشندگی برای همه عمرم

Design By : Pars Skin




About


سلما هستم، 27 ساله ..دانشجوی دکتری علوم سیاسی هستم..بسیار مشتاق عرفان و حقیقتم.. کتاب هاب بسیار در این زمینه مطالعه کرده ام و تمرین های بسیار، اما گاهی ابتدایی ترین درس هایم را فراموش می کنم می نویسم که یادم بماند...


Menu


خانه

ایمیل

قالب

پروفایل

LinkDump


دنیایی به رنگ یاسی

قالب های پارس اسكین

آرشيو پيوندهاي روزانه

Archive


اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

Links


رها جان

دکتر آشپز

چی بپزم؟

گیس گلابتون

دنیایی به رنگ یاسی

قالب بلاگفا

Design


قالب وبلاگ : پارس اسكین


قالب های پارس اسكين        Pars Skin

Specific


مبلمان

تزئینات داخلی

ساانترال پاناسونیک

چت فارسی | دکوراسیون

رزرو هتل | عينک آفتابی خلبانی

چت روم

خرید گچ موی هات هیوز هات هیوس

چت روم

تینا تولز

بن تن

Others


 

118

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 4,741
  • بازدید کلی : 43,343