loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://delneveshtehayamm.blogfa.com/post/32

X تبلیغات

 

عشق جاودانه ی من

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل

آرومم و خوشحال

تنها چیزی که الان میدونم ای هس که مغزم آرومه ، اعصابم راحته و دلم خوشحاله. هرچند که امروزم بهت گفتم که از این موقتی بودن این حال و خوشحالیم میترسم، اما الان نمیخوام به این ترسم فکر کنم. میخوام آروم باشم حالا که هستش ، حالا که دارمش. مث اون موقع ها دارمت ستار. از پریشب یه پشت و دائم و بدون وقفه دارمت. پریشب بهت گفتم میخوام ازت جدا بشم و تو همش میگفتی که جدابشو نیستی. اما تنها عشقم تو زندگی ، اگه باهم به توافق نرسیدیم مجبورم ازت جدا بشم آخرش. اگه خدا کمک کنه و قرار ۵شنبمون رو بتونیم اوکی کنیم ، میخوام باهات جدی حرف بزنم و البته حرفای تو هم میخوام بشنوم، ایشالا که به توافق میرسیم و بخاطر همدیگه هرکاری انجام میدیم تا زودتر بهمدیگه برسیم و چیزی به جز رسیدنمون به همدیگه برامون مهم نباشه ، خلاصه اگه به توافق رسیدیم که عالیه و زندگی گلستونه اما اگه تو بخوا کم کاری کنی و تلاشی که بایذ بکنی رو نکنی ، مجبور میشیم ازهم جدا بشیم. همه چیز به تو بستگی داره ستار. زندگی و آرامش و خوشبختیه و خوشحالیه من ، تو دستای تو هس ستار. من همه جوره و تا هرموقع به پای تو میشینم اما فقط کافیه که مطمئن باشم که زندگی کردن رو فقط با من میخوای و میتونی از اون جدا بشی. زندگی کردن با هرکس به جز تو ، عذابه و بی مفهوم. من منتطر تو میمونم اما واقعا فقط از تو همت و مردونگی میخوام. من واسه تو بازم صبر میکنم اما کافیه فقط مطمئنم کنی که حالا که ایجور دارم زجر میکشم و حضور دیگری رو در کنارت به سختی تحمل میکنم ، هر طور شده ازش جدا میشی. من جلوی همه بخاطر تو می ایستم ....تو هم همینکارو کن عشقم

 

(یک ساعته مامانت اومده تو اتاقو داره باهات حرف میزنه. منم یک ساعته دارم حرص میخورمو نگرانم. خدا کنه زود بره. میترسم مث همیشه که بعد از نصیحتای مامانت دیگه به من اس نمیدی تا صبح، امشب هم همینطور بشه)

 

ما لایق زندگی کردن با عشقمون هستیم. کاش میفهمیدی همه چیز به تو بستگی داره. ایشالا که قرار ۵شنبمون جور بشه و نتیجه خوبی هم داشته باشه و با خوشحالی برگردم خونه.

 

وای که چقد دلم میخواد ازت بپرسم که (م) کجاس یا رابطتون چجوری هس که این ۲ روز همش با من بودی. اونم بعد از ۲ ماه که واقعا نداشتمت و همش اون دختره کنارت بوده. ای ۲ روز نه تنها کنار هم نبودین حتی با اس هم انگار تماس آنچنانی باهاش نداشتی. من که از این بابت خوشحالم اما کنجکاویمم گل کرده که بپرسم ازت اما من نمیپرسم ازت......بله :)

 

وای که وقتی هستی چقدر خوبه. ازم دور نشو هیچ وقت. کنارم باش. امروز برام آهنگ ماه پیشانو گذاشتی ، به خودتم گفتم که تمام خاطراتی که با این آهنگ داشتیم مث یک فیلم جلو چشام رد شد. راستی دیروز و امروز بهم خبر میدادی از خودت و منو در جریان کارات میذاشتی و میگفتی که داری چیکار میکنی و دور و برت چی میگذره. خوشحال شدم که رفتارات مث اون موقع ها بود این دو روز. در کل این ۲ روز و اتفاقاتش حال و هوای اون موقع ها رو داشت. و از ای بابت خوشحالم ستار. بهم گفتی که ایشالا این سری این خوشحالی دوام داره. خدا کنه همونجوری که گفتی باشه و بشه

 

 

 

 

 

تاريخ : سه شنبه 16 اردیبهشت1393 | 23:57 | نویسنده : نیدو | نظر بدهید

.: Weblog Themes By VatanSkin :.

درباره وب

 

اینو ملکه ی ذهنم کردمو راهمو با امیدواری ادامه میدم و به هدفم میرسم ایشالا.

" نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمیپذیرد ، بلکه دیر یا زود برد با آن کسی است که بردن را باور دارد.... "

حامیان وطن اسکین

چت روم

کارت شارژ | عینک دید در شب اچ دی ویژن

سامانه ارسال پیامک | تعمیرگاه خودرو

رنگ مو سال | طراحی سایت

آخرین مطالب

باش تا باشم......خوشحـــــــــــــــــــــــالم

آرومم و خوشحال

آرامش

خاطرات

کاش

عشق جاودانه ی من

بدون عنوان

دلخوشی همراه با نگرانی

سوالات بی جواب

اون روزا رو میخوام

آرشیو مطالب

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

بهمن 1392

حامیان وطن اسکین

چت روم | آبمیوه گیری پرو وی جویسر

قالب وبلاگ | عیسی زاده

حامل | شارژ مستقیم ايرانسل

خريد ساعت ديواری | کرکره هوشمند

پد دفع سموم | انجمن لپ تاپ

اخبار

امکانات وب

 

 

طراح قالب وبلاگ رنگین کمان : وطن اسکین | Weblog Themes By : VatanSkin.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 4,753
  • بازدید کلی : 43,355