loading...
وب 20
اميد بازدید : 11 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://soleaman.blogfa.com/post-3589.aspx

X تبلیغات

 

باسلام خدمت بازدید کنندگان محترم هدفم از راه اندازی این وبلاگ فقط یادآوری دوران اسارت برای خودم و دیدن عکسها و نوشته های دیگر عزیزان میباشد اگر مورد خاصی مشاهده نمودید تذکر بدهید خوشحال میشم وبرایم مهم نیست بازدید کننده چند نفر باشند ولی همگی شما را دوست دارم چون همگی بندگان خدا هستیم ضمنا" مرا از دعا خیر خود فراموش نکنید .

 

پرتال عکسپرتال موسيقيپرتال کليپپرتال قالبخدمات طراحي

آزادگان امروز - اسیران دیروزاردوگاه عنبر

عکسهای از دوستان در اردوگاههای عراق وبعد از آزادی و خاطرات عزیزان

 

   گزارش نماینده عضو جبهه جانبازان از قوانین تصویب شده برای ایثارگران در بودجه

 

هفته گذشته درنخستین نشست شورای مرکزی "جبهه جانبازان انقلاب اسلامی" درسال جدید ، مهندس "غلامعلی جعفرزاده" از اعضای این جبهه و نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 گزارشی را از موارد تصویب شده برای ایثارگران در این بودجه به حاضران ارائه داد که متن کامل آن را درذیل می خوانید:

سال 93 ضعیف ترین سالی هست که بنیاد به لحاظ بودجه به آن ورود کرد. 

در دوحوزه مسکن و درمان ایثارگران این را بگویم که در حوزه مسکن بودجه ای اندک برای امسال درنظر گرفته شده بود که اصلا" در کل بودجه های سنوات گذشته سابقه نداشته و وقتی از این غفلت سوال می کردیم کسی پاسخگو نبود.

در حوزه درمان هم خیلی بدتر و افتضاح تر از دوره قبل بود و باقی حوزه ها تقریبا" بدون تغییر نسبت به سال های گذشته می باشد. مثل اینکه اگرقانون بودجه سال 92 در حوزه ایثارگران را دو قاچ بکنیم حتی از 50 درصد هم کمتر، مثل بودجه امسال می شود حتی یک. واو هم به آن اضافه نشد.

 

مسائلی که در حوزه مسکن و درمان در بودجه 93 داشتیم حذف شد. انتظار می رفت که حداقل، بودجه امسال مانند سال گذشته باشد. با تلاش های نمایندگان ایثارگر از جمله بنده فقط توانستیم مواردی که از سال پیش در بودجه امسال نیامده را اصلاح کنیم.

 

به طور خلاصه عرض کنم نهایت این شد که توانستیم بودجه 93 را به پای 92 برسانیم. یعنی در کمیسیون تلفیق احکامی که از قلم افتاده بود را توانستیم در بودجه امسال بیاوریم اما برخوردها بسیار شدید بود و حتی با آقای انصاری صحبت می کردم اشراف بر بودجه امسال نداشت. گفتم این افراد منتقد را دعوت کن تا برایشان توضیح دهم و با هم صحبت کنیم.

 

خلاصه اینکه در قضیه مسکن توانستیم ابتدا مانند سال 92 درآوریم و سپس توانستیم افزایش 20 درصدی در وام مسکن داشته باشیم. برای روستاییان حدود 30 درصد افزایش داشتیم و درصد جانبازی حائز شرایط وام مسکن را هم به 15 درصد جانبازی کاهش دادیم تا بیشتر تحت پوشش قرار گیرند.

 

در مسئله درمان هم بالاخره متولی درمان بنیاد شد که در سال 92 به طور آزمایشی این کار انجام شده بود ولی امسال متولی درمان ایثارگران بنیاد است درصورتی که می خواستند مانند سال 92 محدود باشد.

با تلاش اعضا تلفیق توانستیم 700 میلیارد تومان هم به بودجه بنیاد اضافه نماییم تا بتواند در خدمات دهی موفق تر عمل کند که واقعا" کار شایسته ای بود که انجام گرفت. ما سه ردیف داشتیم که یک ردیف در مورد تبصره 13 آزادگان بود که مبلغ 100 میلیارد تومان به بودجه اش اضافه گردید. بازنشستگی خانواده شهدا که 500 میلیارد تومان بود که 100 میلیارد اضافه گردید و مهمترینش قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران می باشد که 945 میلیارد تومان بود که مبلغ 500 میلیارد تومان دیگر اضافه گردید.

 

نکته دیگر اینکه افزایش 25 درصد حقوق را امسال داریم. ماده 38 بچه های بسیج و پاسدار را داریم که واقعا" سپاه در حق این بچه ها کوتاهی کرده که ارتش واقعا" رسیدگی خوبی به رزمندگانش کرد ولی سپاه با استناد به ماده 190 تقریبا" هیچ کاری نکرد. در قانون جامع در مورد ماده 38 عرض کنم که ماده 190 را تحت پوشش قرار می دهد. یعنی با این افزایش بودجه توقع داریم سپاه ورود جدی و کوشایی در مورد بچه های بسیج داشته باشه.

 

در مورد دانشگاه ها ی پردیس که برای پرداخت شهریه مشکل داشتیم که امسال این مورد را اصلاح کردیم یعنی بنیاد به ایثارگران تحصیل کننده در دانشگاه های آزاد، علمی - کاربردی و غیرانتفاعی شهریه شان را پرداخت می کرد الا پردیس ها که امسال این پردیس ها هم تحت حمایت بنیاد قرار گرفتند، بدین صورت که معادل دانشگاه آزاد های داخل هم رشته پرداخت می کنند.

 

در زمینه مسکن رزمندگان هم اشاره کنم که تسهیلات مسکن، امسال به آنها تعلق می گیرد ولی همان اشکال سال گذشته به آن وارد است. البته من مخالفت کردم، به این دلیل که رزمندگان اگر می خواهند از سهم باقی ایثارگران استفاده کنند باید تعداد مشخص شود.

 

در مورد رزمندگان این خبر را عرض کنم که پرداخت حقوقشان از منابع عمومی دولت شد که امسال هیچ مشکلی نخواهند داشت. پرداختیشان که قرار بود از فروش سهام باشد راخارج کردیم و تقریبا" اعتباری که دولت تدارک دیده بود برای این ها 3 تا 4 برابر شده است. یعنی دیگر بهانه ای برای سپاه که بودجه برای حقوق رزمندگان معسر ندارد نیست.

 

نوشته شده در ساعت 6 بعد از ظهر توسط سلیمان حاجی میرزاجان | نظر بدهید

نمايش باکس نظرات

صفحه نخستتماس با منآرشیو وبلاگعناوین مطالب وبلاگقالب وبلاگمقدمه بسم رب الشهدا احادیث صله رحم داستان پیرمرد و تخته سنگ جمعه اموات منتظرند احتمالا" دعا چهل نفر بر افکار شما تاثیر گذشته خواهشمندیم سریع جا خالی نکنید منتظر شما هستیم امید بخش ترین آیه قرآن کدام است؟ از بس از ماده مطلب زدین بس است کمی هم از نرها بدونید با این توجه مسئولین شرکت ها تا کنون تنها................... گفت وگو با یک کارشناس درباره لایحه جامع شعرهای زیبا درباره ی مــــــــــــــادر رانندگان مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری: حسن خزّاز گفت خدمتگزاری به مردم در سیره و سخن امام حسین علیه السلام حاج آقا سلطانی نوشت :مهمترین تصمیمات جلسه آزادگان با ریاست بنیاد شهید گزارش سید مدیر وبلاگ آزادگان ولایتمدار سعودی‌ها لب‌ها و چشم یک کارگر زن خارجی را به هم دوختند عزیزان در قدیم آسانسور نبوده طبقه 10 نداشتیم شما خودتان را نارحت نکنید اگر میتوانستند دربانها هم. امیدواریم این جلسه با موفقیت به اتمام برسد پاسخ فرمانده مرزبانی ناجا به اظهارات کوثری در باره تنبیه 4 مرزبان آزاد شده دو فیش برای بازنشستگان نیروهای مسلح صادر می شود کار کار شیطان بوده است شما مواظب باشید مسئولین دولت ها کجا بوده اند هنگام ........... هفته چهارم فروردین 1393هفته سوم فروردین 1393هفته دوم فروردین 1393هفته اوّل فروردین 1393هفته چهارم اسفند 1392هفته سوم اسفند 1392هفته دوم اسفند 1392هفته اوّل اسفند 1392هفته چهارم بهمن 1392هفته سوم بهمن 1392هفته دوم بهمن 1392هفته اوّل بهمن 1392هفته چهارم دی 1392هفته سوم دی 1392هفته دوم دی 1392هفته اوّل دی 1392هفته چهارم آذر 1392هفته سوم آذر 1392هفته دوم آذر 1392هفته اوّل آذر 1392هفته چهارم آبان 1392هفته سوم آبان 1392هفته دوم آبان 1392هفته اوّل آبان 1392هفته چهارم مهر 1392هفته سوم مهر 1392هفته دوم مهر 1392هفته اوّل مهر 1392هفته چهارم شهریور 1392هفته دوم شهریور 1392هفته اوّل شهریور 1392هفته چهارم مرداد 1392هفته سوم مرداد 1392هفته دوم مرداد 1392هفته اوّل مرداد 1392هفته چهارم تیر 1392آرشيوسایت آزادگان اردوگاه (اسارتگاه) عنبرسایت شهید آدینیسایت اطلاع رسانس سپاه سید محسن عصمتی وکیل پایه یک ایثارگرگالری عکس پیکفادفتر مقام معظم رهبریجدید اشتراک قالب وبلاکهمسر دلاور مرد آزادهآتلیه ارشادی پوردانشگاه فردوسی مشهدامیر حاجی میرزاجاندنیای نمازوب سایت اردوگاه عنبرداستانهای پند آموزدانلود عکسمترجم انگلیسی به فارسیآزادگان ولایتمدار سراسر کشورlترجمه زبان های خارجیاتاق عمل تخصصیفیش حقوق بازنشستگانزیبایهای خلقت جهاننقشه هوایی مشهدپیام کوتا ارم علی بهابادیآموزش وبلاگ درست نمودنشعم متکرکشیعه آنلاینوبلاگ مذهبی.فرهنگی. اجتماعی و ورزشی شیعیان ترجمه متنآزادگان نیوزدانلود فیلم آموزشیبیست تولزخبر آنلاینسایت درآمدی و تبلیغاتسایت درآمدی و تبلیغاتنویدسایت آزادگان کاذح دزفولخادم الاسرا -مهدی مطنخواهان اصفهانیاردوگاه 11 تکریت -حاج آقا مازندرانی آزاده دکتر محمودی اردکانیسایت ریئس جمهور حسن روحانیکشکول رازدرمان کمردرد آزادگان ولایتمدار (12 تکریت و 18 بعقوموسسه پیام آزادگان خراسان تبادل لینک هوشمندبـــه نام خدا،بــه یاد خدا،بـــرای خــداآوای قرآنیخواص سبزیجاتبزرگ ترین فروشگاه اینترنتیبارگذاری عکس یا فیلم یا صدا - آی فیلم آزادگان نیوز دیـبـا نـیـوز خبرروز دنياي تصاویرمتحرك و زيباساز وبلاگ فروشگاه قرانی ناب لیست پزشکان متخصص مشهد مجلس

دریافت همین آهنگ

 

10

امارگیر حرفه ای سایت

 

ابزار متحرك زيباسازي وبلاگ

 

كد پرواز فرشته در وبلاگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 4,789
  • بازدید کلی : 43,391