loading...
وب 20
اميد بازدید : 18 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع اصلی این متن : http://eghlimedoost.blogfa.com/post/7 می باشد اگر تصاویر باز نشدند یا لینک های متن خراب بودند از سایت منبع دیدن کنید 

X تبلیغات

 

شاید توقع اینکه خدا دوستم دارد زیاد است

دل شکسته

هجران

آفریده شده ام برای آنکه سختی بکشم و زجر ببینم ،برای آنکه دوست بدارم و دوست داشته نشوم

برایم تفاوتی ندارد اینهمه ملال و درد باشد یا تسکین

 

ای زمانه نا اهل با من چقدر عتاب کردی و زخم خوردم،شتاب کردی جا ماندم،برآب کردی و دوباره از سرگرفتم

 

اینک با این تن نیمه جان از عشق به رویارویی حقیقت می آیم

 

آمده ام همه عشق را و قواعدش را  زیرپا گذارم و دل برکنم از هر چه تعلق است

 

آمده ام باز هم دوست بدارم ولی اینبار نمی دانم تا کجای این عالم هستی خواهم رفت.

 

لیلی برایت روزهایی روشن دعا می کنم

 

برایت چیزی جز خوبی ات نخواهم خواست،اما چقدر سخت است از تو دوری جستن به اختیار،چقدر برایم آسان است روزهای پیش رو وقتی تو و یاد تو کمرنگ می شود

 

چقدر برایم سخت است ساعتها و روزها وقتی بهانه ای برای فردایی بهتر نمی یابم تا شوق و ذوقم بیشتر از دیروزم باشد

 

ولی من به امید فردا خیلی از دیروزهایم را به طلیعه صبح رساندم.می خواهم باوری در خودم برویانم،من اینکار را خواهم کرد.

 

 

 

+ نوشته شده توسط مهجور در پنجشنبه بیست و هشتم فروردین 1393 و ساعت 22:42 | نظر بدهید

درباره وبلاگ

تا الان فکر می کردم فقط دوست داشتن و دلشکستگی برای به خدا رسیدن کافیه

ولی فهمیدم که خیلی تا اجابت فاصله دارم

خیلی فاصله هاست تا خدا رسیدن

منوی اصلی

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو مطالب

عناوین مطالب وبلاگ

آرشیو

فروردین 1393

آذر 1392

پیوندها

 

Powered By

BLOGFA.COM

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 726
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 5,332
  • بازدید کلی : 43,934