loading...
وب 20
اميد بازدید : 19 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : [عنوان ندارد] - شنبه سی ام فروردین 1393

X تبلیغات

 

یکی بود هنوزم هست


شاید ارامتر میشدم اگر میفهمیدی حرفهایم به همین راحتی که میخوانی نوشته نشده اند




http://s3.picofile.com/file/7378692575/axhaye_rooze_madar_S20_www_atrebaroon_blogfa_com_19_.jpg







دوستت دارم مامان جونم


‍ 


+ نوشته شده در شنبه 1393/01/30ساعت 21:48 توسط رویا | نظر بدهید






About Weblog


بازگشته ام


با کوله باری از شعر های ناگفته....


تنها اینجا


مکان امن عاشقانه های من است ....



Menu

صفحه نخست

پروفایل مدیر وبلاگ

پست الکترونیک

آرشیو وبلاگ

عناوین مطالب وبلاگ


Recent Posts


فراموشم نکن


میرسد انروز؟

خدایا التماست میکنم.....

جشن نوروز

من وتو..........

خسته ام خدایا

ارزوی ناممکن

گمشده

دعا


Archive


فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392


Links

زیبا زیستن اسان است.

دل من.

تنهایی.

سیاه قلمهای دلم.

سلامت بانو.

گل فروش

خانه عشق.

تنهاترین مسافر جاده عشق.

بن بست عشق.

افسانه های دلتنگی.

شعر وداستان.

گل یخ

اشنای دیرین.

جامع ترین وبلاگ جک ایرانی

خلوت شبانه ی غریبه.

رویای من

المیرا جون

تنها ولی وحشی

دنیای من

برای بانوی زندگیم

جوان 92

اس ام اس های عاشقانه

هلیا بانو

حمید جون

خانه عشق 2

سلطان غم

تو دیگه چرا؟

شلغم شوربا

سایت رسمی وحید طالب لو

یادگار یک صبح قشنگ

گالری عکس

قالب وبلاگ





P.S

PlaySong.IR

Zodbargard

کد حرکت متن دنبال موس ابزار پرش به بالا

19331064

دریافت کد آمارگیر

 

قالب وبلاگ و ابزارهای روزگذر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 747
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 5,353
  • بازدید کلی : 43,955