loading...
وب 20
اميد بازدید : 23 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://sami75.blogfa.com/post/102

X تبلیغات

  

 

 

عاشقم من

به خوابم راه پیدا کن...

 

 

خانـ ه ♥ لینـ ک ♥ ایمیـ لـ ♥ پروفایـ لـ ♥ طـراح

 

 

وقتی دوقلب..........

وقتـــــــــــــی دو قلبـــــــــ برای یکدیگــــــــــــربتپــــــــــــــــــد

 

هیــــــــــــــــچ فاصلـــــــــــــــــه ای دورنیـــــــــــــــــــــــــــس

 

هیــــــــــــــــچ زمانـــــــــــی زیادنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس

 

وهیـــــــــــــچ عشق دیگری نم تواند آن دو راازهمـــــــ جداکند

 

محکمــــــ ترین برهان عشــــــــق اعتمــــــــــــــــاداســـــــت

 

♥ چهارشنبه هفدهم اردیبهشت 1393 17:35 بـ ه دستانــ سامان ♥ 11 ڪآمنتـ

 

 

طراح : صـ♥ـدفــ

 

 

 

 

 

مـنـ و 

HoMe ♥ eMaiL ♥ PrOFile

طراح : صـ♥ـدفــ

آرشــ یو 

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

لینــ ڪـ 

دلتنگی های یه دختر 

عاشقم من

عشق

افسانه های دلتنگی

فریاد بی صدا

پسران ایلامی

من و تو

دلنوشته های عاشقانه

تنهایی

دوستت دارم عزیزم

وب ضدپسر

موضوع عاشقانه

بیا بخندیم

hesan

جملات زیبا و عاشقانه

بخند تا دنیا بروت بخنده

یه عاشق

تک ستاره والیبال

وبلاگ یک پسر مازندرانی

عشق

یه عاشق تنها

دخمل شیرازی

عشق=جعبه تو خالی

عشق من والیبال ساراجان

سرزمین بی ریا

کلوپ هواداران والیبال و امیرغفور

پاتوق افراد باحال

غصه ممنوع

شعر عاشقانه،عکس عاشقانه،وبلاگ عاشقانه

رزسیاه

عاشقان محمد موسوی و دیگر والیبالیستان

والیبال

دختران شیطون

میای تو یا لهت کنم

عکس ها و اخباری از والیبال

دختر تنها

دختران ایلامی

میای تو یا لهت کنم

رقصنده شب

عاشقانه

دانلود فیلم ایرانی

ღبکس بآخآلღ

محراب والیبال

عشق سید محمد موسوی عراقی

عاشقانه و بروبچ کره ای

محبت

سعید قشنگه

جای پاهات رو غرورم

MA75

اشکان@بیتا

فقط والیبال.....فقط سعیدمعروف

توت فرنگی

عشق سنگی

چیستان سرا (( ضریب هوشت چنده؟ ))

دختر کاراته کای

خونه ی عشقمون

عاشقانه

دخملونه

سرنوشت ما دونفر

(⊙.⊙ورود افراد بی جنبه ممنوعه⊙.⊙)

ارزوی دست نیافتنی سید محمد موسوی

تنهام گذاشت

سارا قاطی پاتی

عاشقانه های من

نیشخند

من عاشقم

تلویزیون زنگی ما شبکه ای جز تنهایی نمیگیرد

عشق آتشین

عاشقانه های من

ما دوتا

عشق

ایلیا جان

یه بشقاب حرف

باشگاه خنده

از جنس شمع

دلتنگی هام

ورود برای عموم آزاد است

parisa

عاشقانه بخند

جهانم بی تو "الف" ندارد (سمیرا)

موبینا

گالری عکس دخترونه

هرچی بخوای

عاشقانه ترین لحظات منو عشقم

جور دیگر باید دید

یه بوسه

عشق ابدی من

رفاقت تعطیل

طراح : صـ♥ـدفــ 

قالب وبلاگ

 

گالری عکس

دریافت همین آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 4,687
  • بازدید کلی : 43,289