loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://sara-god.blogfa.com/post/14

X تبلیغات

  

زندگی تلخ من

 

همشون می مونه تو ذهنم...

 

خداجونم امروز محمد بهم گفت دیگه بهم اس نده دوست ندارم.بای

خیلی برام سخت بود خیلی انگار تو مغزم یه چیز داغ انداختن ولی بدنم سرد بود

 

خیلی بد گذشت وقتی دلیل خواستم فقط گفت چون دوستام و نیلوفر گفتن تو سایت کوکجا

 

برام پست گذاشتی من سومینیم ولی خدایا خودت شاهدی من فقط محمدو دارم ودیگه هیچ وقت از این کارانمیکم

 

چه محمد باشه چه نباشه خیلی دلم گرفته خیلی

 

[ چهارشنبه هفدهم اردیبهشت 1393 ] [ 23:10 ] [ sara ] [ نظر بدهید ]

Menu

 

صفحه اصلي وبلاگ

ايميل نويسنده

طراح قالب

پروفايل

Last Posts

 

 

همشون می مونه تو ذهنم...

خداجونم پس کجایی...؟!

...عشقم اینه

دیگه دوستون ندارم...چیز خوردم اصن دروغ گفتم

به نام خدای قشنگی ها

این منم دیگه...

دیگه تموم شد

خدایا...

جشن خرما....

Archives

 

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

Links

 

پارس خاتون

G O M O 1

sky angel

**خاطره های نوجونی**

...عشــــــــــــق من...

گالري عکس هاي زیبا

Avazak

 

خرید لیزر پوینتر سبز | چت | فال حافظ

خرید آنلاین کسپرسکی | شارژ

تعیین قدر السهم مشارکت | چت

دانلود آهنگ جدید | چتروم فارسی

اس ام اس جدید و خنده دار| چت

چت روم | چتروم فارسی | چت روم

سایت اجتماعی فارس عرب|مجله کندی

فروشگاه اینترنتی | خرید عینک آفتابی

 

 

Other

 

قالب وبلاگ

گالری عکس

دریافت همین آهنگ

 

 

Design

 

Design By : Avazak.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 613
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 652
  • بازدید ماه : 814
  • بازدید سال : 5,258
  • بازدید کلی : 43,860