loading...
وب 20
اميد بازدید : 18 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع اصلی این متن : http://manvailmah.blogfa.com/post/219 می باشد اگر تصاویر باز نشدند یا لینک های متن خراب بودند از سایت منبع دیدن کنید 

X تبلیغات

 

من و دخترم

یادداشت هایی برای دخترم و کودکان و زنان محروم کشورم

 

رو دوش کی بذارم ، یه دنیا خستگیمو

به نام خدا

روزها از خودم می پرسم ، تا کی می تونم اینطوری زندگی کنم. بیشتر وقت ها میام خونه ، کسی نیست که یک لیوان چای پیش من بذاره. کسی نیست که با من حرف بزنه و دردهای من رو بشنوه. کسی نیست که مرهمی برای دست ها و پاهای پر از درد من باشه. کسی نیست که منتظرم باشه و از من بپرسه که شام چه غذایی دلم می خواد. کسی نیست که اگه یه روز مریضم یا حالم خوب نیست ، از من مراقبت کنه. دلم خیلی پره. حرف های دلم ، تمومی نداره. اما الان در حالی این یادداشت رو می نویسم که چشمهام بشدت درد می کنه ، برای همین دیگه نمی تونم بنویسم. ادامه اش بمونه برای بعد ...

 

 

برچسب‌ها: روزنوشته های من

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و چهارم فروردین 1393ساعت 19:52  توسط « یک بابا لنگ دراز » 

 

ماه پدر . مامان من ، دوستت دارم دختر خوبم و با رویای تو زندگی می کنم. تقدیم به دخترم و همه کودکان کشورم. این وبلاگ ، دفترچه عاشقانه ها و یادداشت های من برای دخترم است. برای دخترم که تنها عشق و رویای من برای زندگیست. همینطور در اینجا ، یادداشت هایم از غصه ها و رنج های کودکان سرزمینم را می نویسم. به شهرهای مختلف می رم ، با اون ها ملاقات می کنم ، درباره اون ها صحبت می کنم و تلاش می کنم که کاری براشون انجام بدم. من تنها ، یک دختر ندارم. همه بچه های سرزمین من ، فرزندان من هستند.

همچنین در این وبلاگ ، در مورد زنان و مادران محروم کشورم و دردها و رنج های آن ها ، و درس ها و تجربیاتم در این زمینه ، صحبت می کنم.

به خونه من و دخترم خوش اومدید. به ما سر بزنید.

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو وبلاگ

عناوین مطالب وبلاگ

نوشته های پیشین

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

پیوندها

محک

یونیسف

حمایت از کودکان کار

بنیاد کودک

حمایت از حقوق کودکان

حمایت از کودکان توانیاب

کمک به سازمان های خیریه

موسسه مهرآفرین

 RSS 

POWERED BY

BLOGFA.COM

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 586
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 5,231
  • بازدید کلی : 43,833