loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://sard-o-maghroor.blogfa.com/post/1

X تبلیغات

 

دیوانه تر از دیوانه ...

اینجا پاتوق منه ... توش حرفای دلمه ... همین و بس ...

اینم از ثابت...

 

 

 

ســــــلـام دوستای گلم .... اینجا یه جورایی پاتوق منه

دوس دارم حرفای دلمو توش بزنم

 

 

 

به افتخار همه ی بچه های فرزانگانی به خصوص فرزانگان هشتی

و علی الخصوص برو بچه های 103

 

 

 

دوس دارم اوقات خوشی اینجا داشته باشین .... و همینو بس ....

فلن بااااای 

 

[ جمعه بیست و نهم فروردین 1393 ] [ 13:59 ] [ فاطمه ] [ 14 نظر ]

About Me

 

سلام دوستان به پاتوق من خوش اومدید ... امیدوارم اینجا اوقات خوشی رو داشته باشین ... راستی تبادل لینک هم مورد قبول هستش

Menu

 

 

صفحه اصلي

ايميل

قالب هاي نايت نما

پروفايل

Lastpost

 

 

welcome

اینم از ثابت...

عکس نوشته های زیبا

مادر ...

خیلی زود عادت میکنیم

شعر عاشقانه 

Archives

 

 

هفته اوّل اردیبهشت 1393

هفته چهارم فروردین 1393

Links

 

 

♥دختری به نام امیر علی و دوستاش♥

ღ.•*sara*•.ღ♥ღ.•*zeinab*•.ღ

مــــــــــــاه من ...

☺قاطی پاتیه☻

دختری از جنس مرگ

Alone

♥زمزمه محبــــــــت ♥

حرف های نگفته یه ادم دهن لق 

ღخونه ی من و عشقم... ღ

دنیای من...

یک احساس فروردینی 

اشکامون حرمت داره

یڪ نیم ـڪت یڪ زندگے

❤❤ من و تو ❤❤

ღღღقاطیه!!!ღღღ

قالب هاي نايت نما

Other

Online Users

 

 

 

 

 

ساعت

 

 

 

ابزار وبلاگ نويسي 

 ابزار وبلاگ نويسي 

دریافت کد حباب

.

 

روزهايي كه بارون مياد هر چند تا دونه بارون جمه كردي دوسم داري هر چند تا كه نتونستي جمع . روزهايي كه بارون مياد هر چند تا دونه بارون جمه كردي دوسم داري هر چند تا كه نتونستي جمع كني دوست دارم . !

...

کد هدایت به بالا

NIGHTnama

 

 

نایت نما

چت فارسی

آیکون های زیباساز وبلاگ

راه اندازی سرویس وبلاگدهی

 

Design

 

[ طراح قالب: نايت نما ]

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 4,992
  • بازدید کلی : 43,594