loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://eterafnameye20.blogfa.com/post/181

X تبلیغات

  

یادداشت های یک دانشجوی رشته پزشکی

HOME || ME || DAILY || POSTS || ARCHIVE || DESIGN

آروم نیستم...

دلم میخواد نق بزنم

 

گاهی خیلی خسته میشم...

 

گاهی جو خیلی برام سنگین میشه...

 

دیگه نمیدونم چ کنم.هر روشی میرم بی جواب میذاری

 

عصبانی هستم از دستت

 

دلتنگ نشدی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

الان بیای،کشتمت

 

امروز استاد گفت من تو اتاقم هستم.بیایید درد و دلاتونو بگید.منظورش درد و دل در مورد مشکلات دانشکده و اینجور چیزا بود ولی من از ته قلب دلم خواست در مورد این موضوع بحرفم باهاش.خیلیییییییییییییی دلم خواست.حالا نه اون استاد،کلا دلم میخواد با یه شخص بزرگتر از خودم و عاقل و پخته درد و دل کنم.بشنوه ،درک کنه و پیش بینی نکنه،امید الکی هم نده.حوصله نصیحت هم ندارم.مخصوصا تکراریاش

 

دلم میخواد زودتر تموم شه.خستم کرد ...

 

شرمنده اگه غمگینتون میکنم

 

1 COMMENT || دختری بی نام || چهارشنبه 1393/02/03

 

 

 

 

کد بارش برگ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 5,366
  • بازدید کلی : 43,968