loading...
وب 20
اميد بازدید : 13 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://mazyarjoon.blogfa.com/post/127

X تبلیغات

 

 

طرفداران مازیار فلاحی

عاشقان آقای عاشقانه ها.....

 

 

 

خیلی دلم گرفته...دوس دارم یه دل سیر گریه کنم...از یه طرف امتحانامون زیادن از یه طرف ناراحت اینم که مازیار هر شهری میره غیر از ارومیه ... یعنی ارومیه بیاد خودم اولین ردیف یه بلیط میگیرم...از الان هم میتونم تو کنسرت همش قراره گریه کنم ... هم از شوق و هیجان هم به خاطر احساس ناب اهنگای مازیار  ♥

♥☺♥☺♥☻♥☻♥☻♥

دلم گرفته

 

اي خداي مهربون دلم گرفته

 

با تو شعرام همگي رنگ بهاره با تو هيچ چيزي دلم کم نمياره

 

وقتي نيستي همچيم تيره و تاره کاش ببخشي تو خطاهم رو دوباره

 

اي خداي مهربون دلم گرفته از اين ابر نيمه جون دلم گرفته از زمين و آسمون دلم گرفته

 

آخه اشکام رو ببين دلم گرفته تو خطاهام رو نبين دلم گرفته تو ببخش فقط همين دلم گفته

 

توي لحظه هاي من شيرين تريني واسه عشق و عاشقي تو بهتريني

 

کاش هميشه محرم دل تو باشم تو بزرگي اولين و آخريني

نوشته شده در شنبه سی ام فروردین 1393ساعت 19:45 توسط fm| نظر بدهيد

 

 

      قالب ساز آنلاین      

 

 

 

 

درباره سايت

 

من اسمم فاظمه هستش که همه منو با اسم fmمیشناسن خودمم یکی از طرفدارای سر سخت مازیار فلاحیم تو این وب فقط قراره از آقای عاشقانه ها و عاشقانه هاش حرف بزنیم لطفا برا این خواننده محبوب کم نذارین و تو نظرات نشون بدین چه قدر طرفدار داره

منوی سايت

 

خانه

ایمیل

پروفایل

آرشيو سايت

 

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

پيوند ها

 

وبلاگ هواداران مازیار فلاحی

فاطمه(احسان علیخانی)

فائزه

مهسا(love)

بهترین عاشقانه هایی که من خوندم!!

عاشقی بد دردیه مجنون(محمود)

رادیو باز(نگین)

دوست تازه مهدیه جون (مهدی سلوکی)

سمیه جون/اجسان علیخانی/

وبلاک طرفداری اقا مازیار کل

دانلود رایگان فیلم و اهنگ برای منو تو

مهسا جان

وبلاگ ترول و سرگرمی

شب مهتابی(زهره بانـــــو)

قصر دلنتگی(بچه ها واقعا وب باحالیه)

مــــــاه عـــــــــسل(باران)

مـن - تـو = مـن و خـدا "به همیـن راحتـی"

شهره-کیمیا(هوادارای مخمد و مهدی سلوکی)

پسر شاه پریون♥`*•.¸¸.•*´♥شقایق

قالب ساز آنلاین

لینک های مفید

 

چت | darabarn.com

ارسال پیامک انبوه | پیامک انبوه و تبلیغاتی

خرید ساعت زنانه

چت | خرید لیزر سبز حرارتی

سفيد کننده دندان | خرید ساعت مچی زنانه

ست مروارید عشق | خرید زنبورعسل و ملکه

خرید چراغ خواب موزیکال | خرید شامپو رفع سفیدی مو

خبر

آژانس مسافرتی

دامپزشکی | بند انداز برقی

قالب ساز آنلاین

 

پیچك دات نت 

 

 

امكانات سايت

 

چت روم سایت

 

 

 

 

کد پخش آهنگ برای وبلاگ

 

 

کد پازل

 

br />

mazyar-fans

 

<

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 730
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 769
  • بازدید ماه : 931
  • بازدید سال : 5,375
  • بازدید کلی : 43,977