loading...
وب 20
اميد بازدید : 24 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://barani-zist.blogfa.com/post/42

X تبلیغات

 

آموزشگاه مجازی،سؤالات آزمونهای مستمرزیست

توسعه فعالیتهای آموزشی درزمینه ی درس زیست شناسی

صفحه اصلی| عناوین مطالب| تماس با من| قالب وبلاگ| پروفایل

تمام قامت عشق

 

 

شبی سرد است و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من .....

لینک های مفید

امتحانات سال چهارم دبیرستان شهید چمران

تاريخ : چهارشنبه سی ام بهمن 1392 | 21:7 | نویسنده : دبیرزیست

با سلام خدمت دانش آموزان عزیز

اولا با توجه به نامرتب بودن  سؤالات ، نامفهوم بودن پاسخ نامه ها و نیاوردن سؤالات توسط برخی دانش آموزان امتحان فصل 6 تا اطلاع ثانوی برگزار نمی گردد .

 

ثانیا  نمونه ی سؤالات گردآوری شده توسط دانش آموزان جهت هرگونه استفاده ی شخصی تقدیم حضورتان می گردد.

 

نمونه سؤالات

 

 

 

نظر بدهید

 

.: Weblog Themes By Pichak :.

آخرین مطالب

امتحانات سال چهارم دبیرستان شهید چمران

نمرات مستمر نیمسال تحصیلی اول دبیرستانهای شهید چمران و دکتر حسابی ایلام

فروش جزوه

من و ماهی ، تو و من ؛ دختر کبریت فروش .....

عشق

پسر تگزاسی ............... !!!

انتخابات

13 مرحله شبیه سازی کنکور

نمرات مستمر نهایی سال دوم تجربی دبیرستان شهید چمران ایلام

اعلام نمرات مستمر سال دوم تجربی

پيوندهای روزانه

آخرین نگاه ها

کلاس 202تجربی پیش شهیدچمران ایلام

دانلودجزوه ی تستهای کنکور زیست دوم سوم و چهارم

یه آهنگ دلچسپ

قالب وبلاگ

قالب های پیچک

آرشیو لینکها

آرشیو مطالب

بهمن 1392

دی 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

آرشیو

لینک های مفید

امکانات وب

امارگیر حرفه ای سایت

 

 

 

طراح قالب : پیچک | Weblog Themes By : Pichak.net

RSS Feed | Pichak.Net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 788
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 5,394
  • بازدید کلی : 43,996