loading...
وب 20
اميد بازدید : 25 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://gonaheeeshgh.blogfa.com/post/187

X تبلیغات

 

گناه عشق

 

رد پای کسی که آرامشم را گرفته بود دنبال کردم ناگهان به خودم رسیدم

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

آخرین مطالب

@@@@

کادو

همدم

حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم

دوست دارم............

خل شدم

بدون شرح

خانوم بی تفاووت

رفیق

کاش.....

پیوندها

دل نوشته

stay with me

دختر خوب

من و رویا هام

روزگار تنهایی

چیروکی دل

دلتنگی

شاپرک

ویانا

نوجوانی و هزار آرزو

در دل شب

تنهایی دوتا دل دور از هم

دل تنگ

آبادان برزیلته

عاشقانه می گویم سلام

تویعنی همه ی دنیای من........

یک... دو... سه

بنام تک نوازنده عشق

عشق ابدی یک دنیاست

alone girl

نجوای شبانه

ما دوتا

دنیای خیالی من

عشق؟؟؟؟؟

دختری از جنس خورشید

عاشقانه بخوان(پرهام)

دخترسنجاقکی

خاطرات یک سرباز معلم

عشقی پر از ارزو

B@D GIRL

قلب شیشه ای من

تک ستاره

دختر تنهای 76

مهر و ماه

باشگاه پرواز همه جوره

دل نوشته های منو تو

رونالدو عشق من

شعرررررر

همه چی قاطی پاتیه!!

ما سه تا دیوونه ایم

چارديواري ِ پرنده مهاجر

http://negardokhtareirani.blogfa.com/

دست نوشته های ما

ریمل چرخشی | خرید اینترنتی

خرید ساعت دیواری | خرید شارژ | چت

دستگاه بافت مو | رمان

گالري عکس هاي زیبا

سایت آوازک

چت | فال حافظ | چت روم

چتروم فارسی | چت | خبر جدید

کارشناس رسمی دادگستری

مجله اینترنتی سناتورها | چت روم

ژل افزایش دهنده قد | فروشگاه اینترنتی

سایت اجتماعی فارس عرب

آموزش آشپزی | چت

 

 

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

کادو

 

حسرت به دلم موند خانوم بی تفاوت یکبار بهم کادو بدی

[ 93/02/17 ] [ 0:11 ] [ saeed ] [ یک نظر ]

 

 

درباره وبلاگ

 

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها گر چه دیگر همه جا پر ز جدائی شده است مشکل از سردی دلهاست نه از فاصله ها.

☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی لباس باش و در پهنای آن، برنج. واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

♪♫♪♫♫♪♫♪♪♪♫♪♫♫♪♫♪♪

وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد تازه قصه زندگی آغاز شده است زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بلند بخوان درشت بنویس آویزه گوشت كن كه : تقوا آن نیست كه با یك \"تق\" وا برود

نویسندگان

saeed

یه دوست

آرشیو ماهانه

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

فروردین 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهریور 1391

مرداد 1391

تیر 1391

خرداد 1391

اردیبهشت 1391

فروردین 1391

اسفند 1390

لینک های ویژه

انجمن وبلاگ نویسان

اس ام اس عاشقانه

قالب وبلاگ

کد آهنگ

سایت عاشقانه

دیگر امکانات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 4,744
  • بازدید کلی : 43,346