loading...
وب 20
اميد بازدید : 14 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://ashekh.blogfa.com/post/1330

X تبلیغات

  

همه حرفاي ما 2 نفر

 

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

آخرین مطالب

مواظب خـــودت باش

بلد نیستم

بلد نیستم

باور کن

باور کن

.......

فرهنگ لغت خانم ها

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مرذم از خنده

اينم باحاله

پیوندها

عشق من

جوك و ترول و اس ام اس

حرف دل

شورت زنانه توری | ساعت دیواری

ساعت مچی | خرید تاتو موقت شیمر

نشریه اینترنتی | تور ترکیه 93

خرید گچ مو | چت روم | چت روم | چت

گالري عکس هاي زیبا

سایت آوازک

ادکلن مردانه ديزل | ام پی تری پلیر

اس ام اس عاشقانه | چت روم

چت روم فارسی | چت روم

کارشناس دادگستری | دانلود آهنگ جدید

چت روم فارسی

کیف پول آلوما والت | چت

 

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

بلد نیستم

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم....

بلد نیستم حرف دلم را نگویم.

حتی بلد نیستم بگویم نمیخواهمت وقتی میخواهمت.

بلد نیستم نخندم وقتی با توام...

یا حتی اخم کنم وقتی ناراحتم.

"من" هیچ کاری بلد نیستم....

جز دوست داشتن "تو".

 

[ یکشنبه 1393/02/07 ] [ 13:3 ] [ M&H ] [ نظر بدهید ]

        

 

درباره وبلاگ

 

با سلام به خدمت بازديد كنندگان گرامي . وبلاگ ما فقط جهت سرگرمي تهيه شده و اميدوارم لحظات شادي براي شما رقم بزند . فقط لطف مي كنيد اگر نظر بدين .

آرشیو موضوعی

عاشقانه

ادبي

اس ام اس

پزشكي

عكس

اخبار

ورزشي

خنده دار

مذهبي

متن آهنگ هاي جديد

سرگرمي

بيو گرافي

داستان كوتاه

علمي

بازيگران

خوانندگان

آرشیو ماهانه

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

لینک های ویژه

انجمن وبلاگ نویسان

قالب وبلاگ

کد آهنگ

سایت عاشقانه

دیگر امکانات

 

شب های دراز بی عبادت چه کنم ، طبعم به گناه کرده عادت چه کنم ، گویند کریم است و گنه می بخشد ، گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم…

 

دريافت کد

 

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 4,935
  • بازدید کلی : 43,537