loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://purelove863.blogfa.com/post/5

X تبلیغات

 

عاشقانه ها

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

روزهای سخت پاییزی

چه روزهای سخت و تخسی دارد این پاییز

شاید هم من سخت برخورد میکنم، این روزها که گناهی ندارند

آن قدر در این شهر دل مرده بر من سخت گذشته که همه چیز برایم از تک و تا افتاده

دیگر هیجانی برای زندگی ندارم

همه چیز و همه کس برایم خسته کننده و کسالت بار است

انگار زندگی ام همانند یک فیلم هر صبح با طلوع آفتاب پخش مجدد میشود و خسته تر از آن چه هستم میکندم

[ ] [ ] [ ترانه ] [ 2 نظر ]

 

 

درباره وبلاگ

<-BlogAbout->

آخرین پست ها

اگه ...

روزهای سخت پاییزی

تنهایی

بغض

افکار پریشان

آرشیو ماهانه

4/21/2014 - 5/21/2014

پیوندها

سایت آوازک

دیگر امکانات

داستان روزانه 

 

 

کد زیباسازی وبلاگ

وبلاگ عاشقانه

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 4,798
  • بازدید کلی : 43,400