loading...
وب 20
اميد بازدید : 22 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://580s.blogfa.com/post/489

X تبلیغات

 

وبلاگ جدید دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام حس عاشقی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام حس عاشقی با بالاترین کیفیت

 

 دانلود آهنگ حس عاشقی از عماد طالب زاده

 

 

 

دانلود آهنگ حس عاشقی از عماد طالب زاده با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

 

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده

 

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام حس عاشقی

 

نه خوشحالم

نه ناراحت

میخندم و غمگینم

هرجا که چشم میندازم

بازم اونو میبینم

نمیدونم ، چرا اینجور

درگیرم با خودم

اون هنوز نمیدونه

که من عاشقش شدم

 

 

 

این حال و هوارو دوست دارم

بی خوابیارو دوست دارم

من بی بهونو اونو میخوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره هارو دوست دارم

من بی بهونه اونو میخوام

 

اگه دل به من نده

اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب

هم قایقم نشه

 

میمیرم از رنج

میگیره آسمون

میریزه سقف این

خونه بدون اون

 

این حال و هوارو دوست دارم

بی خوابیارو دوست دارم

من بی بهونو اونو میخوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره هارو دوست دارم

من بی بهونه اونو میخوام

 

+ نوشته شده در  دوشنبه یکم اردیبهشت 1393ساعت 23:58  توسط   |  نظر بدهید

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو وبلاگ

عناوین مطالب وبلاگ

نوشته های پیشین

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

پیوندها

دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم شاهگوش 15

دانلود فیلم شاهگوش 15

دانلود شاهگوش 15

دانلود شاهگوش15

دانلود قسمت پانزدهم شاهگوش

دانلود قسمت شانزدهم سریال شاهگوش

شاهگوش 16

دانلود شاهگوش 16

 RSS 

POWERED BY

BLOGFA.COM

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 4,736
  • بازدید کلی : 43,338