loading...
وب 20
اميد بازدید : 16 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://banoye-khiyal.blogfa.com/post/45

X تبلیغات

 

 

 

 

گناه نه؛

 

 

چاره ای نبود..........

 

 

طعم سیب میداد لبانت

 

طاق زدم بهشت را با آغوشت

 

 

 

رفتنت را تماشا کردم…

 

 

بغضم را بلعیدم…

 

 

اشک در چشمانم عجب ماهرانه آخرین لحظه را

 

 

تار و مبهم به تصویر کشید !!!

 

| 8ComMenT 

 

11:38 PM | سه شنبه 1393/02/02 | DIVOONE

بانوی خیال

HOME PAGE

EMAIL ME

MY PROFILE

DAILY LINKS

MONTH BACK

ALL POSTS

(: TEMP DESIGN

متن های زیبا

شوهر عشی

کلبه من

قالب

عماد شریفی

سالهای ....

باران

قالب

عشق ابدی

خاطرات گمشده

دهکده خاطرات

دلنوشته ها

وروجک

قرار نبود

تنهام ولی عاشق

سکوت

عشق زندگی نفرت

خلوت شب های تنهایی

قالب

هفت شهر عشق

دلنوشته های ما

دل واژه

مصطفی حیدری

پسر ایران

تنهایی

بی سر و ته

ی ستاره کوشولو

کلبه دل

هرچی توبگی

ازت متنفرم لعنتی

پاتوق ادمای بیکار

ی جرعه ارامش

تنهایی

شاه دلها

عاشقی در 30 اسفند سال کبیسه

عصر بارانی

حرفای من

خلوت دل

دنیای درنا

داروگ

عشق و تنهایی

ی ارزو ب دل

عشق مجازی

پاییز من و عشقم

دلتنگی های ی عاشق

هوای بارونی

روزگار تلخ من

زیبایی شب

 &************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 829
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 5,474
  • بازدید کلی : 44,076