loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع اصلی این متن : http://farfarawayf.blogfa.com/post/236 می باشد اگر تصاویر باز نشدند یا لینک های متن خراب بودند از سایت منبع دیدن کنید 

X تبلیغات

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه جای دنج ...

برای دلتنگی های هر روزه ام مینویسم...این حال خراب اسمان من است...

 

 

درددل من به خودم

چقد احساس ادم هایت عجیب است  خدا

بخودت قسم همه جا احساس غربت میکنم

نکه من از جنسشان نباشم  ها نه...

تافته جدا بافته نیسم ولی

ولی این احساس لعنتی دارد عذابم میدهد...

حال بهم زنن وقتی ک نام تو را با چوب دینت حراج میبرند

و ان گوهر سرشتی ک در وجودمان  نهادی  را بی هیچ پروایی بنام " عشق "

دست مالی میکنند....راست میگفت نمیدانم کی ولی راس میگف  :

ک عشق هنوز برای انسان خیلی زود است...خیلی زود...

خدا بشان بگووووو تو گفتی عشق ینی یک قدم ک برداری هزار قدم  بسویت می ایم بشان بگو ب داوود(ع)گفتی اگر میدانسی ک چقدر دوستتان دارم از شوق ببند بند وجودتا از هم میگسست بشان بگو خم راست  شدن  بیشق رانمیخواهی...بشان بگو هرکه ک ادم است  مسلمان است هرکه خدمت کند مسلمان است...

 

 

 

تو هرچه میخواهی بگو نه شعار است ن دروغ ...ما نه خدا را خوب شناختیم نه عشق را

ک عشق نام دیگر خداست...

 

 

 

 

 

+سالی ک گذشت سال خوبی بود  ولی اشفته ،

امیدوارم سالی ک پیشروست  ارام باشم با غنچه های نشکفته...

 

+خدایا با تو اررومم ارامشم رو ازم نگیر...

نوشته شده در ساعت توسط دخترماه| نظر بدهيد

 

 

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت

 

 

 

درباره سايت

 

 

بـِہ تَـوَکُـلِ نــآمِ اَعْظَمَتْــ 

.

.

بنام خدایی که دغدغه ی از دست

دادنش را ندارم...

.

.

.

اللهم عجل لولیك الفرج

 

.

.

سلام

اینجا من هستم

یه دختر

حساس..

مغرور..

آرام..

عاشق..

اینجا مهمانسرا نیست که هر غریبه و گرسنه و تشنه ای بیاید و خستگی بگیرد و سیراب شود و برود..

اینجا حساب و کتاب دارد!!!

اینجا دلم است...

.

.

.

.

 

من همینم

 

نه چشمای آبی دارم

 

نه کفشای پاشنه بلند

 

کتونی میپوشم و رو چمنا غلت میزنم

 

مثه بعضیا نگران پاک شدن رژ لبم نیستم

 

خالصانه همینم..

.

.

 

من دخترکی هستم

 

که کودکی هایم را

 

با آنه شرلی و پسر کوهستان بزرگ شده ام

 

من دخترکی هستم

 

که عاشقانه هایم

 

مخاطب ندارد

 

که دوست داشتن هایم فراتر از دوستی های این روزهاست

 

من دخترکی هستم

 

با موسیقی روحش به پرواز در میاید

 

که عاشقی کردن های کلامی را بلد نیست

 

توی بی محلی هایش

 

سرد بودن هایش

 

تنهایی هایش

 

دوست می دارد 

 

عاشق می شود

 

نفس می کشد

 

من دخترکی هستم

 

که هر روز هزار هزار بار می شکنم

 

تا خط بر ندارد ابهت غرور شیشه ایت

 

من دخترکی هستم ...

 

شاملو..فروغ و مشیری را میشناسم

 

شاعری بلد نیسم

 

ولی قافیه ها را به بند بند وجودم گره میزنم

.

.

 

دوست من، مرا،این چنین بشناس

........................................

کم سرمایه ای نیست .. !

داشتن آدمهایی که حالت رابپرسند ...!

 

ولـــــی ... .

 

از آن بهتر داشتن آدمهاییست ...

 

که وقتی حالت را میپرسند ...

 

بتوانـــی بگویی:

خـــــوب نیستم ... ♥

.......................................

گاهی راحت تر آن است با وجودِ اندوهی که در درونتان 

موج می زند لبخند بزنید ، 

تا اینکه بخواهید به همه عالم علت غمگینی

خود را توضیح دهید.

........................................

گاهی شاپرکی میگیری 

 

خیلی ارام...

 

تارهایش کنی

 

شاپرک میان دستانت له میشود

........................................

گاهی

تمام

شدن

یک

روز

بیش

از

یک

روز

طـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول

میکشد ...

.......................................

به هر اسمان زلالی شک دارد

گنجشکی که با سر به پنجره خورده است....

........................................

خدایا

رحمتی کن تا ایمان نام و نان برایم نیاورد!

قوتی بخش تا نامم را و حتی نانم را در خطر ایمانم افکنم

تا از آنها باشم که پول دنیا را می گیرند

و برای دین کار می کنند!

نه از آنان که پول دین را می گیرند

و برای دنیا کار می کنند!

(دکتر شریعتی)

.........................................

خواستم بگویم،

فاطمه دختر خدیجهٔ است،

دیدم فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که

فاطمه دختر محمد است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که

فاطمه همسر علی است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که

فاطمه مادر حسین است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم،

که فاطمه مادر زینب است.

باز دیدم که فاطمه نیست.

نه، این‌ها همه هست

و این همه فاطمه نیست.

فاطمه، فاطمه است.

........................................

هی پسر...

هرزه نبود.. اگر پشت شمشاد ها گذاشت ببوسیش خواست بدانی انقدر حس دوست داشتنش قوی بود که از تمام اعتقاداتش بگذرد ...

و تو پشت سرش به همه گفتی : چقدر هرزه بود , تنش میخارید 

........................................

بی هدف قدم زدن پسر هـــا....

مثل گریه کردن دختر هـــاست !!!

........................................

بخدا قسم:

شهــ ـامــ ـت مــ ـے خــ ـواهـ ـد

دوســ ـت داشتــ ـنِ کســ ـے کــ ـہ

شــ ـایــ ـد........... ­

هیــ ـچ وقــ ـت............

هیــ ـچ زمــ ـان...........

سهــ ـم تــ ـو نخــ ـواهــ ـد شــ ـد ........!!

........................................

انسان قوی نمنتظر میماندخوشبختش کنند

و نه اجازه میدهد دیگران بد بختش کنند

پس قوی باش

........................................

خنده را معناﮮ سرﻣﺴﺘﮯ نداטּ...

 

آﻧڪﮧ ﻣﮯ خندد غمش ﺑﮯ انتهاستــ ،

 

خنده بر لبــ ﻣﮯ زنم تا ڪﺲ نداند راز ﻣטּ

 

ورﻧﮧ اﻳטּ دنیا ڪﮧ ﻣטּ دیدم خندیدטּ نداشتــ

.........................................

دوستت دارم

 

کلمه ای ک یجورایی سرقفلی داره ..مسئولیت داره.. مقدسه...

 

حتی هجی کردنش تقدس قائل باش

........................................

 

خدایاکسی که چیزی قسمتش نیست عادتش مده

.........................................

گاهی دلم از هرچه آدمیست می گیرد

گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد

نه به شکل

 

«دوستت دارم»

 

و نه به شکل

 

«بی تو میمیرم»

 

ساده شاید مثل:

دلتنگ نباش

فردا روز دیگریست

......................................

.......................................

بَعضی ضَربِه ها نِمی بُــرهِ...

زَخــــــم نِمــــی کُنـــــه....

حَتی خَراش هَم نِمــی ندازِه....!

فَقَــــط "دَردَت" میــــاد....

اُونقَدر کِه نَــــــــفَسِت رُو "بَنـد" میارِه...!!!

.........................................

میدونی بن بست زندگی کجاست؟؟؟

 

اونجایی که :

 

نه حق خواستن داری

 

نه توانایی فراموش کردن..

.........................................

عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است 

که بدانی هرگز به تو تعلق ندارد...

.........................................

بعضی وقتا یه چیزی مینویسی...

واسه یه نفر

اما دلت میگیردوقتی یادت می افتد

که...

هرکسی ممکن است بخواند

جز

آن

یک

نفر...

......................................

اهـل پنهـان کـاری نیستـم

اعتـرافـ میکـنم :

زمـانـی دل ِ یکـی را شکستم

حـالـا

یکـی ...

یکـی ...

یکـی ...

 

یکی...

دلـم را میـشکنند

...................................

دلم میلرزد هرگاه صدای جدیدی سلام میکند!!!

قلبم میکوبد!!!

نفسم تنگ میشود!!

دستانم ب لرزه می افتند!!!

من دیگر کشش خداحافظی ندارم...

ببخشید ک دیگر جواب سلام کسی را نمیدهم..

...................................

یادت باشد..

دلت که شکست ، سرت را بگیری بالا..

تلافی نکن ، فریاد نزن ، شرمگین نباش..

حواست باشد ؛

دل شکسته ، گوشه‌هایش تیز است.

مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کین،

 

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش، آرزویت بود...

 

صبور باش و ساکت ..

................................

بـــاران نبــار ، مـَن نه چتــر دارم

نــه یــار ...

 

نـه اينكه زانو زده باشم

نـَه

فـقط بار تنهـايى سنگین است.

 

در این دنیا دلم تنها ترین تنهاست

------------------------------------------------------

من یک زن هستم...

 

من یک انســ ــان هستم...

 

من هم مثل تو موسیقی ،

 

خندیـــ ـــدن ،

 

و دویـــ ـــدن در باد را دوست دارم ...

 

تو نگاهت را تطهیر کن

............................

دَر ذِهن ِ زَنـآنـﮧے مـَن ... مـَرد یـَعـنـے تـِکـیـﮧ گـآهـے اَمـن یـَعـنـے بـوسـﮧ اے اَز روے دوست دآشتـَن ، بــِدون ِاَنـدَکـے شـَرم! دَر ذِهـن زَنـآنـﮧے مـَن ... مـَرد یـَعـنـے کـوه بـودَن .. پـُر اَز سـِخـآوَت ، پـُر اَز حـَیـآے مـَردآنـﮧ دَر کـِنـآر ِ ایـن اُبـُهـَت ، لـوس شـُدَن ـهـآے کـودَکـآنـﮧ

.........................

دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . .

 

اینجا نه بینیِ کــَـسی دراز می شود ! . .

 

نه گـُـرگی به گــَـله ات میزند ! . . 

.........................

من به باکره بودن قلب برخی فاحشه ها

و به فاحشه بودن ذهن برخی باکره ها ایمان دارم

.........................

بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی! 

بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی! 

بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی! 

بزن به سلامتی آرزوهایی که نتونستی لمسشون کنی!

بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوز هم دوسش داری! 

بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی

ولی نمیدونستی برای چی

....................................

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند، ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که؛ تو را فرو بریزند...! تا تو را انکار کنند...! تا از رویـــت رد شـــوند

 

....................................

دمهای این زمونه وقتی نیازت دارن بالا میبرنت اما وقتی نیازشون برطرف شد بالا میارنت

....................................

ميشه تنهايي بازي كرد،ميشه تنهايي خنديد،ميشه تنهايي سفركرد،ولي خيلي سخته تنهايي، تنهايي راتحمل كرد!

....................................

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟

بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!

بـاران کـه بـاریــد ... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!

خـورشـیـدکـه تـابـیـد ... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!

اشـک کـه آمـد ... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!

او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . ... !! 

......................................

.............................

افسوس آنزمان کہ دوست داریم کوتاھی میکنیم! وآنزمان کہ دوستمان دارند. لج بازے میکنیم . وبعد مینشینیم برای آنچہ از دست رفتہ حسرت میخوریم اینہ دلیل اصلی تنہائیہا

.........................

گاهی وقتا توی رابطه ها نیازی نیست طرفت بهت بگه : بـــــــــــــرو ! همین که روزها بگذره و یادی ازت نگیره ... همین که نپرسه چجوری روزا رو به شب میرسونی... همین که کار و زندگی رو بهونه میکنه... همین که دیگه لا به لای حرفاش دوستت دارم نباشه و همین که حضور دیگران توی زندگیش پر رنگ تر از بودن تو باشه ... هزار بار سنگین تر از کلمه ی برو واست معنا پیدا میکنه

............................

از تنهایی گریزی نیست . .

بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند

نمیخواهم کسی شال گردن اضافی اش را

دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد. 

.............................

 

ميترسم... كسي بوي تنت را بگيرد.. نغمه دلت را بشنود.. 

و تو خو بگيري به ماندنش!!! چه احساس خط خطي و جهنمي يست!

اين عاشقانه هاي حسود من

............................

وقتی از لحن کلام اونی که واسش مهم بودی یه روز

سردت شد و لرزت گرفت...بدون تو رو از یاد برده

وکس دیگه ای جاتو گرفته...

...................................

باور نمیکنم ولی انگار غرور من شکست

اگه دلت میخاد بری اصرار من بی فایدس

 

...................................

مــــــــن رفتم و تو گفتـــــــــی برو بــــــــه...

 

مـــــدت هاست که بی تابـــــــــــم

 

بی تـــــاب بازگشت و کـــــلام آخرت

 

راستــــــــــــی...

 

"به ســــــلامت" بود یا "به جهنــــــــم"...

.....................................

گاهی گمــان نمـی کنـی و مـی شـود

گاهی نـمـی شــود کــه نـمـی شــود

گاهی هـزار دوره دعـا بی اجـابت است

گاهی نگفته قـرعه به نام تـو مـی شود

گاهی گدای گدایی و بخت با تـو نیست

گاهی تمـام شهـر گـدای تـو مـی شود

........................................

 

تنهــایـی مـال آدم هـای شـریـف اسـت !

هـرزه هـا هیـچ وقـت تنهــا نمــی مـاننـد ...

که معنــی تنهــایی را بفهمــند !!

 

....................................

یه رابطه از اونجایی خراب میشه 

تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش . . .

.................................

گمشده این نسل اعتماد است نه اعتقاد

افسوس که نه بر اعتمادها اعتقاد است و نه براعتقاد ها اعتماد

......................

هی فلانی...رفتن حق ادمهاست فقط 

خواستم بدونی اگه مونده بودی

پاییزم قشنگتر میشد

..........................

دنبال کسی نیسم که وقتی میگم میرم بگه برو...

کسی رو میخام که وقتی گفتم میرم

بگه صبر کن منم باهات میام

.............................

حکایت جالبی است 

فراموش شدگان هیچگاه فراموش کننده گان را 

فراموش نمیکنند

..............................

 

دلتنگ که باشی ادم دیگری میشوی 

خشن عصبی تر کلافه تر عصبی تر تلختر 

و جالبتر اینکه با اطرافیانت هم کاری نداری 

همه اش را نگه میداری و دقیقا سر کسی خالی میکنی

که دلتنگش هسی

...................................

گاهی با یک کلام قلبی اسوده و ارام میشود

گاهی با یک کلمه یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری دلی میشکند

مراقب این بعضی ها باشیم

در حالی که ناچیزاند همه چیز اند

.........................................

زنــــدگــــی بـــه مـَــن آمـــوخـــتـــ

 

آدَمــهـا نــه دُروغــــ می گــــویــَـنـــد

,

نــــه زیــر حــَرفــشـان مـــی زَنــَـنــَـد ...!!

 

اگــَر چـیـــزی مــی گـــویــَـنـــد ...

 

صـــرفـــاً " احـــسـاسـشـــان در هــَـمـــان

لحـــظـــه اســتـــ

 

نـــبـــایـَـد رویــَـشــ حـــســـابـــ بــاز کـــرد...

 

........................................

من در میان مردمی هستم

که باورشان نمیشود تنهایــــم

میگویند خوش بحالت که خوشحالی

نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست

برای دوست داشتن مــــــــن

.................................

بــ ــآد آورده رآ بــ ــآد می بـَـرَد

 

قَبـُـ ـولــ !!!

 

امــآ تـُــو کــِہ بــآ پــآهای خُودَت آمـَـده بُودی

 

چــِ ـــرا ؟

................................

 

از حرف آدم ها دلگیر نشو بعضی ها نیش زدن، طبیعتشونه!

سالهاست به هوای بارانی میگویند:هوای خراب

 

...........................

 

تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !

..........................

با سیگار کشیدن کسى مرد نشد

ولى

با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن…

.........................

بسلامتی اونایی که دهنشون پر حرفه…

ولی اونقد مؤدبن که با دهن پر حرف نمیزنن…

فقط سکوت می کنن…

..............................

 

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند 

اما وقتى تو نیستى،هیچکس نیست دلم را گرم کند!

............................

 

آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همینجاست بخند

دست خطی که تو را عاشق کرد

شوخىکاغذی ماست بخند

آدمک خر نشوی گریه کنی

آن خدایی که بزرگش خواندی

بخدا مثل تو تنهاست بخند

...................................

 

اگر درد داری... تحمل کن...

روی هم که تلنبار شد...

دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاس...!

کم کم خودش بی حس میشود...!

...................................

 

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست!!!

لحن بعضی ها زمستونیه.......!!

 

.............................

 

به سیــــــــــــــــــــــــم آخر…

ساز میزنم امشــــــــــــــــــــــــب…!

به کوری چشم دنیــــــــــــــــــــــــا….

که ســــاز مخالــــــــــــــــــــــــف میزنــــــــــــــــــــــــد…

با من….!!!!!!

 

....................................

 

هنوز هم ، حوالی خواب های

شبانه ام پرسه میزنی

لعنتی !!

دیر وقت است ، آرام بگـــــــیر

بُگذار یک امشب را آسوده بخوابم……

 

....................................

 

ساده دوستم داشته باش

خود را درگیر

پیچ وخم زندگی نکن

من تو را همین جور ساده

دوست می دارم…

 

...................................

 

کوچ پرندگان به مــــن آموخت ،

وقتی هوای رابطه ســــرد است ،

باید رفتـــــــــــــــ

 

...............................

 

هر روز باید روی بعضی از زخمهایی که بعضی ادما زدند رو

باز کنی و نمک بپاشی تا یادت نره دیگه

سراغ این بعضی ها نباید رفت...

 

................................

دگر تقدیر را برای نیامدنت بهانه نکن 

مرد باش ...

وبگو نخواستی و نیامدی

 

...................................

 

ارزان تـــــــر از آنچه که فکرش را بکنی بــــودی

ولی ،

برای مـــــــــن ؛

گران تمـــــــــام شدی….

 

..................................

 

اگه مَردی ... ؟!!

مَرد بمون ... اگه نیستی ... نامَردی نکن ... !!

اگه تنهایی ... ؟!!

تنها بمون ... اگه نیستی ... تنهاش نذار ... !!

اگه نجیبی ... ؟!!

نجابت کُن ... اگه نیستی ... هرزگی نکن ... !!

اگه عاشقی ... ؟!!

... عاشق بمون ... اگه نیستی ... حُرمتِ عشقو نَشکَن

 

...................................

 

خیالت راحــتـــــــــــــ…

شکسته ها نفرین هم بکننـــــــــــــــــد

گیرا نیــست…!

نفــــــــــــــــرین ،

ته دل می خواهــــــــــد

دل شکسته هم که دیــــــــگر

ســـــــــر و ته نــــــــدارد…

 

....................................

 

دیواره احساس من را همه ...

کوتاه میپندارند اما چه میدانند

در پس این دیوار کوتاه زمینش

عمق فراوان دارد

 

.....................................

 

از من نرنج ...نه مغرورم

نه بی احساس

فقط خسته ام

خسته از اعتمادی بیجا...

 

..................................

 

شیشه نازک احساس مرا دست نزن

 

چندشم میشود از لک انگشت دروغ

 

ان که میگفت احساس مرا میفهمد

 

کو کجا رفت احساس مرا خوب فروخت

 

 

...................................

 

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست 

اسراف محبت است

 

...................................

 

چه جمله ی عجیبی است دوستت دارم...

هر کس میگویدعاشق تر میشود 

و هر کس میشنود بی تفاوت تر

 

.................................

 

سرم را روی شانه ات میگذارم 

تا همه بدانند همه چیز زیر سره من است

 

................................

 

سلامتی اونای که درد دل همه رو گوش میدن

اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن..

 

...............................

 

با خودم گفتم بار دیگر که تو را دیدم 

بگوییم از تو دلگیرم...

ولی باز تو را دیدم و گفتم

بی تو میمیرم

 

................................

 

اتش میگیرم وقتی میبینم 

کسی که دنیای من است

منت دیگری را میکشد...

 

...................................

 

دلتنگی یعنی همان دلی که پس زدی

هنووووووووووووز در هوای تو نفس میکشد.

 

...................................

 

سلامتی اونای که بجای اینکه تو سختی و مشکلات 

ترکمون کنن درکمون میکنن...

 

...................................

 

خنده ی ادمهاهمیشه از خوشی نیست..

گاهی شکستن دل ادمی کمتر از ادم کشی نیست

 

...................................

 

نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را خراب نمیکند..

من از از سکوت موریانه میترسم.

 

..................................

 

 

سلامتی اونی که تو خیالمونه ولی بی خیالمونه...

 

....................................

 

بغض هایم را به اسمان سپرده ام

خدا بخیر کند باران امشب را...

 

..................................

 

باید فراموشت کنم چندیست تمرین میکنم

من میتوانم میشود ارام تلقین میکنم

 

..................................

 

بیا بغض هایمان را نگه داریم گاهی سبک نشویم 

سبک تریم..

 

.................................

 

سلامتی اونی که تو رفاقت کم نذاشت 

ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

 

...............................

 

هر وقت شیشه عینکم را پاک میکنم 

دنیا را کثیف تر میبینم.

 

..............................

 

کاش کسی میفهمید وقت دلتنگی وزن یک"اه"

چقدر سنگین است.

 

............................

 

سلامتی اونی که هزار بار شکست 

ولی هنوز شکستن رو بلد نیست

 

............................

 

دلهای پاک خطا نمیکنند سادگی میکنند..

و امروز سادگی بزرگترین خطای انهاست

 

...............................

 

وقتی کسی تنها نباشه میزاره میره

وقتی تنها شد برمیگرده و تو اینجور مواقع

باید گفت:هررررررررررررری....

 

.................................

 

از مرگ ماهی ها میترسم وگرنه

درد ودلهایم را به دریا میگفتم

 

..................................

 

خدایا یا خیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو

اینجای زندگی دلم خیلی گرفته...

 

..................................

اگه ماهی از سال بودم:فروردین

 

اگه یه روز هفته بودم:شنبه

 

اگه یه عدد بودم:13

 

اگه یه جهت بودم:غرب

 

اگه یه همراه بودم: هم درد

 

اگه یه نوشیدنی بودم: دلستر لیمو

 

اگه یه گناه بودم : ؟؟؟؟

 

اگه یه درخت بودم : بید مجنون

 

اگه یه گل بودم : رز 

 

اگه آب و هوا بودم: ابری

 

اگه یه رنگ بودم: ابی

 

اگه یه پرنده بودم: کبوتر

 

اگه یه صدا بودم : صدای رودخونه

 

اگه یه فعل بودم : رفتن

 

اگه یه خیابون بودم :بین الحرمین

 

اگه یه پنجره بودم: پنچره باز رو به دریا

 

اگه تاریخ بودم :15 شعبان

 

اگه یه فیلم بودم:فرار از زندان

 

اگه پزشک بودم:جراح قلب

 

اگه یه وسیله آشپز خونه بودم:یخچال

 

اگه یه ساز بودم: ویالون

 

اگه یه کتاب بودم: هبوط در کویر

 

اگه شعر بودم: شعر فروغ ...امشب که از اسمان دیده ی تو، روی شعرم ستاره میبارد...

 

اگه یه اسم بودم: فرزانه

 

 

اگه طبیعت بودم :دریا

 

اگه یه حس بودم :حس امید

 

اگه یه بازی بودم :جانگا

 

اگه یه بیماری بودم :مرگ مغزی

 

اگه یه ناسزا بودم :لعنتی...

 

اگه یه حیوون بودم :شیر

 

اگه یه خواننده بودم:احسان خواجه امیری

 

اگه حکم دادگاه بودم : حبس ابد

 

اگه یه میوه بودم : انار

 

اگه یه هنر بودم :سیاه قلم

 

اگه یه جاده بودم:شمال

...............................

منوی سايت

 

خانه

قالب

ایمیل

پروفایل

پيوند های روزانه

 

قالب وبلاگ

آرشيو پيوندهاي روزانه

آرشيو سايت

 

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

فروردین 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهریور 1391

مرداد 1391

تیر 1391

اردیبهشت 1391

فروردین 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390

آذر 1390

پيوند ها

 

ذهن زیبا

English Center

مجنون حسین مدیون اباالفضل

ماه غم

مرامنامه

استاد معتمدی

شهر زبان انگلیسی

behbahan_english

english for high school....

اموزش گرامربه زبان ساده

میم مثل مترجم

love

اسمون بی ستاره من

مترجم

cyrus

utopia

هنر اشپزی

اینجا نقاشی

اشپزخونه الهام

من و خودم

شعر کوتاه

خلوتگاه عشق

اس ام اس

پرنده ارزو

روزانه های مهناز

به سراغ من اگر می ایید(مسعود)

حس امید

کاش یکی بود یکی نبود(سوشیانس)

هابالالا

خرید شارژ

turn me on

نبض احساس

امیر مهدی نوشت

دهکده زبان

ع ک س م ک س و جلات عاشقانه

iهیچکده

مهدیه لطیفی

پاگرد

گسل

رونوشته های من

دل پیچه های مغزی

گیتار

مشق هیچ

اموزش بافتنی

گیل اوا

سون

قالب های پیچك

لینک های مفید

 

چت | شارژ همراه اول

سامانه پیامک انبوه | ارسال اس ام اس تبلیغاتی

گن لاغری مردانه | عینک دید در شب

چت | رزرو هتل تهران

سفيد کننده دندان | چراغ خواب طرح لاک پشت

گن سینه آه برا | تجهیزات زنبورداری

خرید چراغ خواب لاک پشت | ام پی تری پلیر سونی

سرگرمی

دندانپزشک

فست فود | بند انداز برقی

طراح قالب

 

طراح قالب : پیچك دات نت 

 

 

امكانات سايت

 

آمارگیر حرفه ای سایت

 

.>>  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 787
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 988
  • بازدید سال : 5,432
  • بازدید کلی : 44,034