loading...
وب 20
اميد بازدید : 23 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://nafasams.blogfa.com/post/52

X تبلیغات

  

عشق من و استاد

 

عاشقانه دوستت دارم، دیوانه وار میپرستمت عشق بی همتای من

صفحه اصلي | عناوين مطالب | پروفايل | شارژ همراه اول | جایزه

 

آخرين مطالب

نام تو...

شاد باشی عزیزم...

بودنت در کنارم...

مرا به دلدادگی می بری...

بیاد تاب...

ای کاش...

اپی یوروم

دوستت دارم بهترینم

تو را دوست دارم

دوستت دارم نفسم

سايت قالب عاشقانه

پرورش قارچ

آموزش دروازه بانی فوتبال

پرورش بلدرچين

باب اسفنجی

خرید اینترنتی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش فتوشاپ

آموزش تای چی

آموزش کاراته

آموزش کشتی

پرورش بوقلمون

 

طراح قالب:عاشقانه

[ طراح قالب: قالب بلاگفا ]

شاد باشی عزیزم...

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

[ جمعه بیست و نهم فروردین 1393 ] [ 14:21 ] [ هم نفسا(Z ،S) ] [ نظر بدهيد ]

 

 

درباره وبلاگ

تقدیم به تنها بهونه زندگیم، به عزیزترینم

برای تو مینویسم:

دیدگانم برای این امده اند تا تو را تماشا کنند

برای تو مینویسم:

لبانم برای این امده اند تا تو را فریاد بزنند

برای تو مینویسم:

گام هایم برای این امده اند که به سوی تو بشتابند

برای تو مینویسم:

قلبم برای این امده است که تو را در خود بستاید

برای تو مینویسم عشق بی همتای من

دوستت دارم

همیشه پیشم بمون

به حرمت نفس هات نفس میکشم 

آرشيو ماهانه

فروردین 1393

لينک هاي ويژه

ظرف غذای کودک| آموزش موی تای

آموزش فوتبال| آموزش بدنسازی

آموزش بوکس| پرورش ماهی

استخاره| شارژ همراه اول

آموزش پارکور| پرورش کرم خاکی

فال حافظ| نمونه سوال

آموزش بسکتبال| کیف پول آلوما والت

آموزش اسکی| پرورش کبک

آموزش فوتسال| پرورش مرغ

ديگر امکانات

کد زیباسازی وبلاگ

وبلاگ عاشقانه

 

دریافت کد حباب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir | rss ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 4,981
  • بازدید کلی : 43,583