loading...
وب 20
اميد بازدید : 14 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://hadisme.blogfa.com/post/35

X تبلیغات

 

بغض

خندیدن خوب است , قهقهه عالی است, گریستن آدم را آرام می کند, اما...لعنت بر بغض....

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل

درباره وب

 

 

من آن غریبهء دیروز آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم

در آشنایی امروز قالب وبلاگ طراحي مي كنم تا در فراموشی فردا یادم كنید

این وبلاگ و واسه مخاطب خاصم نوشتم البته اگه بیاد و ببینه........

 

 

 

راستی پروفایلم فعاله

جستوجو

Google 

 

در اين وبلاگ 

در كل اينترنت 

ویژه مدیریت وب

آپلود عکس

پیج رنک وب

تصاویر زیباسازی

آموزش وبلاگ نویسی

خونه مجازی دوستام

کلبه تنهایی من

""بت شکن"

دفتر خاطرات

روزهای تلخ

یک چتر و دو نفر

دلنوشته های بارانی

تکست آهنگ های فارسی

حرفای ناگفته

عشق ممنوع....!

کلبه عشقولانه

کلبه احساس من

الهام تمام دنیای حسین

دختر اسفندی

قلعه دل

عشق و تنهایی

شبهای تنهایی

چشم عسلی

♫"☂ مردترین دختر دنیا ☂"♫

๑۩۞۩๑COLD SPRAY๑۩۞۩๑

در خدمت دکتر حسابی

هیس اگه دختری آروم بیا تو.....

کلبه تنهایی

ツ♀ஐツ باهم تا آخرツஐ♀ツ

محکم بشین این چرخ آخره

ܓܨƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒܓܨ

تو=او من=تنهایی

احساسی متفاوت

.....پسرک تنها.....

چی چی لاس

داغی کشیده ام که مپرس

کانون من

یک دنیا آرامش8

عطر بارون

❤✔من و خـ ـ ـودم 2 تـ ـ ـایـ ـی✔❤

♥♡♥ شب ازدواج ♥♡♥

ღ دیونگی های ما دوتاییღ

for you

کلبه ی کوچک من

ܓܨجملات فیس بوکی | جملات غمگینܓܨ

روزگاری پر از هیچ

girl*

سکوت...

Positive love life

عشق عبرت نفرت

+رادیکال خنده+

GoldenTalent

عشق رویاهام

تنها پرستوی آسمان عشقم تنهام گذاشت

موضوع آزاد...

اصلا" من دیگه قهرم

رفاقت

درمن خیالت راحت با هیچ کس تقسیمت نمی کنم

دهکده صورتی

عاشقم/تقدیم به عشقم

من و دلتنگی...

جهان خالی

sarnevesht ma

نزهتگاه

یه مرد آریایی

محفل محبان علی اکبر

اشعار عاشقانه من

دل نوشته های من

عاشقای بی قرار

❤☀✿♥عشق واقعی♥✿☀❤

شهر دخترا

قالب وبلاگ دخترانه

قالب بلاگفا

حامیان بلک اسکین

چت روم | چت روم

چت روم | گوف

درب اتوماتیک | خرید شارژ در ماهان شارژ

قالب میهن بلاگ | چت روم فارسی

چت

اشک...

شراب شده اند اشکهایم...

           دست رنج توست...

 

                                 بخور به سلامتی دلبره "امروزت"

 

 

 

تاريخ : چهارشنبه بیست و هفتم فروردین 1393 | 13:7 | نویسنده : حدیث | 55کامنت

.: Weblog Themes By BlackSkin :.

آخرین مطالب

خداااااااااا جون

اشک...

من اومدم

قحطی مرد بود.......

یه روزایی..

نامحرم

عاشقم باش!!!!.....

حسود

به یادتم

ساده

آی پی شما

2.179.19.20

 

شنبه 30 فروردين 1392

 

ساعت

 

 

بینندگان عمومی

فال انبیا

چت روم

فال حافظ

فال ازدواج

فال روزانه

تعبیر خواب

بازی آنلاین

آرشیو مطالب

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

حامیان بلک اسکین

شافعی | چت

تور مشهد | چت روم

قالب بلاگفا

امکانات وب

 

 

 

 

طراح قالب وبلاگ دخترانه : بلک اسکین | Weblog Themes By : Blackskin.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 551
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 752
  • بازدید سال : 5,196
  • بازدید کلی : 43,798