loading...
وب 20
اميد بازدید : 19 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع :X تبلیغات

 

فریاد های بی صدا

 

بی قرار

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

آخرین مطالب

سلام

روز مادر و زن

مخاطب خاص

تقدیم به دختران سرزمین من

دلم گرفته

حنای من

سال نو مبارک

تولدت مبارک

خدایم را دوست دارم

ی خداحافظی کوتاه مدت

پیوندها

اشک های بی صدا

بوسکت

سامان

تسلیت قلب صبورم

از همه رنگ

sky girl

ی پسر تنها

دل ِ تنگــــــــــــــــ ِ من

هم صدای بی صدا

تقدیر بی تقصیر نیست....

روز خوبی نبود...

مدفن خاطرات من

عاشق مریوان

وزگار نبودنت رو به رخم می کشد.........R by : x-themes

elena

.::FunkHouse::.

نگاه

پسر جهنمی

جملات خنده دار

technology Engineer

پسری از نصف جهان

★❤(*◕‿◕)❤ این جا همه چی با همه❤ (*◕‿◕)❤★

کلبه عاشقی

گــــــــاهـــی وقــــــتــــــــــــا..

خدایا مرا پاکیزه بپذیر

شعرو دلنوشته های عاشقانه

...ز مثل زندگی

عاشقان مهدی موعود(عج)

قلب یخی

....EO .

کربلايي سعيد ذبيحي

گریه کردم تا بدانی زندگی بی غم نمیشه

"ف" مثل فرزاد فرزین

●.یـه روزے...●

عاشقانه

سردار امید(تنهايي)

اشعار عاشقانه من

(~ ♥ هــر چــی تــــو بــخـــوای ♥ ~)

بی همتا

♚♚در هم برهم♚♚

دست نوشته های یک پسر . . .

❤نفس♪ های ♫ بی ♪هدف❤

رهایی

شهر نجوا

❀♖مارال تبریزیم♖❀

معلم

نذر لبخند او

باب اسفنجی شلوارمکعبی

خیبـــــــــــــر

امام غریب

☠ شــمــا بــه پــایــان رســیدیــد ☠

صدای عشق

خدایا تنهامون نذار

°*•.ღ.*•Korean Miracle*.ღ.•°

ورود افراد بی حال ممنوووووع

♬♛ . Korean Miracle . ♛♬

صبح امید

زندگی بی خنده میشه؟

چت روم | بازاریابی | ایده

خرید ساعت الیزابت | چت

خرید دستگاه بافت موی آفریقایی | جملات عاشقانه زیبا | کامپيوتر و اینترنت

خريد گن لاغري مردانه | چت روم | چت روم فارسی

سایت آوازک

دانلود آهنگ جدید

اس ام اس عاشقانه | چت

خرید ساعت دیواری فانتزی

خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه طلایی | چت روم

 

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

روز مادر و زن

http://up6.ir/43WJ

بهم گفتن با پدر و مادر جمله بساز.

گفتم جمله نمیسازم دنیامو میسازم .

عکس زیبایت را در قاب ذهنم به یادگار می سپارم

تا در لحظات بی کسی وتنهائی تنها تکیه گاهم باشی مادرم

دوستت دارم مادرم

 

 

برچسب‌ها: مادر

[ شنبه سی ام فروردین 1393 ] [ 13:30 ] [ kousar ][ نظر بدهید ]

آرشیو ماهانه

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

لینک های ویژه

انجمن وبلاگ نویسان

قالب وبلاگ

کد آهنگ

سایت عاشقانه

دیگر امکانات

 

دريافت کد :: صداياب

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

کد موس پروانه

کــد چرخش تصــاویر

[ طراح قالب : آوازک | Theme By : Avazak.ir ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 4,873
  • بازدید کلی : 43,475