loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://sunveb.blogfa.com/post/27

X تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم همیشه هوای تو را دارد

دوستت دارم بی بهانه

 

 

 

مادر

میلاد با سعادت بانوی دو عالم

حضرت فاطمه زهرا بر همه عاشقان  مــــبارک

 

گفت : من مادرت هستم ، 

که بهشت در دستان من بود !

گفتم : پس چرا الان زیر پای توست ؟

گفت : آن را زمین گذاشتم

تا تو را در آغوش بگیرم

اگر به من بگویی هشتاد بار دور دنیا بچرخ میگویم

هشتاد بار دور " مـــــــــادرم " میچرخم

چون مادرم دنیـــــــــــــای من است

 

 

نوشته شده در شنبه سی ام فروردین 1393ساعت 19:29 توسط afshin| نظر بدهيد |

Design By : Night Melody

 

About 

 

با سلام

 

این وبلاگ روزانه بارها به روز رسانی میشود

..............................................

 

کپی منعی نداره

اصن شعبه دوم وبلاگ ما برای شما

.................................................

دلم هواي تو را دارد

 

كاش نسيمي بيايد

...............................................

هیچ لغت نامه ای...

 

نمی تواند معنی کند!!!

 

معنایی را که

 

تو به زندگی ام می دهی... 

................................................

 

رنگی به رنگ چشم سیاهت نمی رسد

 

شب می دود به مرز شباهت نمی رسد

 

من اشتباه کردم اگر ماه گفتمت

 

خورشیدهم به صورت ماهت نمی رسد 

........................................................

گاهے باید به دور خود

 

یك دیوار تنهایے ڪشید

نه براے اینڪه دیگران را از خودت دور ڪنے

 

بلڪه براے اینڪه ببینے براے چه ڪسانے اهمیت دارے ڪه

 

این دیوار را بشڪنند

....................................................................

من دلم ميخواهد خانه اي داشته باشم

پر دوست كنج هر ديوارش دوستانم بنشينند

آرام گل بگو گل بشنو هر كسي ميخواهد

وارد خانه پر مهر و صفامان گردد

شرط وارد گشتن شستشوي دلهاست

شرط آن داشتن يك دل بي رنگ و رياست

بر درش برگ گلي ميكوبم و به يادش

با قلم سبز بهار مينويسم

اي دوست خانه دوستي ما اينجاست

تا كه سهراب نپرسد

ديگر خانه دوست كجاست!!!

Menu 

خانه

ایمیل

پروفایل

Authors 

پری

afshin

Archives 

فروردین 1393

اسفند 1392

Links 

قالب های نایت ملودی

Design 

Design by : Night Melody

 

 

 

Specific 

موسیقی لایت در وبلاگ

تصاویر زیباسازی

قالب میهن بلاگ

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

گالری عکس

آپلود عکس

Others 

مرتضی پاشایی-جادهء یکطرفه

 

چت | عکس عاشقانه

سایت عاشقانه | قالب بلاگفا

قالب وبلاگ | آپلود عکس

چت روم | مسابقه وبلاگ برتر

دریافت کد موزیک در حال پخش

 

 

كد موسيقي براي وبلاگ

 

ساعت

 

 

 

 

 Google 

 

در اين وبلاگ 

در كل اينترنت 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 841
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 880
  • بازدید ماه : 1,042
  • بازدید سال : 5,486
  • بازدید کلی : 44,088