loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://donbal25.blogfa.com/post/7

X تبلیغات

 

به دنبال همدم

من یه پسرم که دنبال همدم میگردم

صفحه اصلی| عناوین مطالب| تماس با من | قالب وبلاگ| پروفایل

بیزارم ازینکه اینهمه مثبت بودم

تاريخ : شنبه سیزدهم اردیبهشت 1393 | 21:54 | نویسنده : م.باقری

 

 

دیگه اینقدر معروفم عکسمو رو مجله ها میزنن!

 

خواستم بگم از اینکه دنبال همدم بگردم خسته شدم

 

همش چرت و پرته

 

همین پنجشنبه تولد یکی از همکلاسیام بود اسمش ندا 

 

یعنی عسل و عدنان و شهرام و حسین و مجید و حامد و فرشته و ستایش اصرار داشتن که منم بیام

 

دیگه خواستم بگم نه که فرشته خودشو لوس کرد گفت بخاطر منننننننننننن!!!

 

بالاخره با اجازه بزرگترا بله رو گفتیم و رهسپار جبهه های حق علیه باطل شدیم

 

بعد تبریک و دادن کادو به ندا خانم دیگه حوصلم سر رفته بود کنار مجید و ستایش وایساده بودم

 

که عسل تو گوشم یه چی گفت و خندید رفت  منم الکی خندیدم اصلا نفهمیدم چی گفت !!

 

از بس سر و صدا بود دیدم

 

 فرشته یه گوشه مثل بچه یتیم ها نشسته یه نگاه بهش کردم  چقد ناز شده

 

ترم اخری فهمیدم فرشته چقدر نازه ! و انگار نه انگار 2 سال تو اکیپ ما بوده

 

بنده خدا اونم مثل من تنها بود خیلی هم خجالتی بعضی موقع ها لوس میشد

 

رفتم پیشش و از فضای جمع براش گفتم 

 

خوشحال شد یکی باهاش حرف زده

 

رفتم دوباره پیش مجید نشستم 

 

یه لحظه به فکرم رسید بهش اس بدم ازش تعریف کنم 

 

اس دادم بهش 

 

سرشو با اورد و بهم نگاه کرد

 

سرخ شده بود و میخندید 

 

تو اسمسا میگفت سربه سرمو نزار

 

فکر کرد دارم شوخی میکنم 

 

ولی منظورمو گرفت بلند شد رفت تو اتاق برگشت منو نگاه کرد که ببینه میام یا نه

 

منم از خدا خواسته رفتم همین که وارد اتاق شدم امد جلوی دهنم گرفت

 

هیس ساکت منم دوست دارم!

 

دستشو برداشت  پیشانیشو بوسیدم  بهش گفتم بریم بیرون ضایعست

 

وقتی اومدم بیرون مجید داشت میخندید

 

اومدم کنارش نشستم گفت مبارکه ستایش هم برگشت گفت اره؟؟

 

چیزی نگفتم

 

خلاصه شب خوبی بود

 

ما هم ازون کارا بلدیم پس تو خصوصی پرت و پلا ننویس!

 

 

 

105 نظر

 

.: Weblog Themes By Pichak :.

لینک های مفید

چت | ساعت دیواری buyfantasy.ir

ارسال پیامک انبوه | ارسال اس ام اس تبلیغاتی

خرید ادکلن مردانه

چت روم | خرید لیزر سبز حرارتی

دستگاه طراحي ناخن | خرید دستگاه طراحی ناخن

آخرین مطالب

صرفا جهت اطلاع!

بیزارم ازینکه اینهمه مثبت بودم

صداقت بد نیست!

شانس اوردم!

اعتماد

ارزش ها عوض شده اند

دنبال همدم

آرشیو مطالب

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

لینک های مفید

ست مروارید عشق | سامانه رایگان پیامک

خرید ساعت گوچی طرح love | خرید اینترنتی ساعت بند چرم الیزابت

فال روزانه

آتلیه عکاسی

فست فود | خرید چراغ خواب لاک پشت

امکانات وب

 

دريافت کد :: صداياب

 

طراح قالب : پیچک | Weblog Themes By : Pichak.net

RSS Feed | Pichak.Net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 640
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 5,285
  • بازدید کلی : 43,887