loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

X تبلیغات

  

دریافت کد صفحه ورودی

 

به اندازه رویاهات....

ازگرم گرفتنت با من نترس! چون من خیلی وقته که سوخته ام!

 

دلم برای کودکیم تنگ شده..

 

چقدردنیای عجیبی است بزرگ شدن تنها ارزوی کودکی مابود

 

وکودکی تنها ارزوی بزرگسالی ماست چقدر دلتنگم براى کودکیم

 

وچقدرفاصله بین من واوست

 

 AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

+ جمعه بیست و نهم فروردین 1393 ساعت 18:5 توسط S@D@F کپسول عشق

 

 

 

منوي وبلاگ 

صفحه اول 

ايميل 

پروفايل من

قالب هاي نايت نما

آرشيو مطالب 

فروردین 1393

عاشقانه های من

 

 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان لينک دوستان 

قالب هاي نايت نما 

 دریافت کد حباب 

 

کد کج شدن تصاوير

 

ابزار رایگان وبلاگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 778
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 817
  • بازدید ماه : 979
  • بازدید سال : 5,423
  • بازدید کلی : 44,025