loading...
وب 20
اميد بازدید : 15 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://manokhanoomam.blogfa.com/post/820

X تبلیغات

  

آقای مهندس و دیگه خوده آقای مهندس(تنها)

 

من ثابت مي كنم كه غير ممكن هم ممكنه(واقعا ها)

لیست صفحات

 

صفحه اصلی

آرشيو مطالب

پست الكترونيك

قالب وبلاگ

طراحی سایت

طراحی وب

RSS

 

 

کی میای

 

پیر شدم بخدا

 

 

نوشته شده توسط آقای مهندس!! در سه شنبه شانزدهم اردیبهشت 1393 | 1 نظر

Weblog Themes By Pichak

 

 

نويسندگان

 

آقای مهندس!!

خانوم آقای مهندس

لینک های مفید

 

قالب بلاگفا

من و همسرم

قالب وبلاگ

طراحی سایت

طراحی وب

نمونه کارهای طراحی سایت

موضوعات

 

خاطرات

دل نشوته هام

روز های سخت

فناوری

روانشناسی

متفرقه

داستان

شعر

آرشیو مطالب

 

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

فروردین 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهریور 1391

مرداد 1391

تیر 1391

خرداد 1391

اردیبهشت 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390

آذر 1390

درباره وبلاگ

 

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

 

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

 

سجده ای زد بر لب درگاه او

پر زلیلا شد دل پر آه او

 

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

 

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

 

نشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

 

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن

 

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو ... من نیستم

 

گفت: ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم

 

سال ها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

 

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یک جا باختم

 

کردمت آوارهء صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد

 

سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا برنیامد از لبت

 

روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی

 

مطمئن بودم به من سرمیزنی

در حریم خانه ام در میزنی

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بیقرارت کرده بود

 

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم.

پیوندهای روزانه

 

همسره مومن من

من و همسرم

هادی و مریم

قالب وبلاگ

طراحی سایت

چت

لینک های مفید

 

ابر جادو

بند انداز برقی

عينک مخصوص رانندگي

بهترین سامانه اس ام اس

چسب لاغری

بهترین پرده هوا

هم هوا

عینک دید در شب

دکوراسیون داخلی | تیشرت لاغری مردانه

سرور مجازی kvm | mp3 پلیر اصل

آخرین مطالب

 

آرزوی مهندس

شب آرزو ها؟

مهندس نا امید

دریافت همین آهنگ

    

M0ZHGAN

 

استانداردهای قالب

 

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

طراحی سایت

طراحی سایت

قالب وبلاگ طراحی سایت طراحی وب نمونه کارهای طراحی سایت قالب وبلاگ اخبار طراحی سایت طراحی سایت طراحی وب قالب وبلاگ اخلاق اسلامی قالب بلاگ اسکای قالب بلاگفا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 4,775
  • بازدید کلی : 43,377