loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://saba66-7.blogfa.com/post/190

X تبلیغات

 

 

 

 

 

 

شعرهاي مه گرفته

 

 

 

ایاک نعبد و ایاک نستعین

خدايا…! 

تو ميداني آنچه را كه من نميدانم! 

در دانستن تو آرامشي است 

و در ندانستن من تلاطمها!! 

تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز …

 

 

 

|| |بانوي شعرهاي مه گرفته| نظ ـرات

miss-A 

 

 

 

 

صدای جیر جیرک ها به گوش می رسد

سکوت را نوازش می دهند

و جای خالی آدم های شب نشین را

با نگاهی معصومانه پر می کنند

=============

من خدايي دارم كه در اين نزديكي ست...

مهربان ،

خوب ،

قشنگ ،

چهره اش نوراني ست

گاه گاهي سخني مي گويد با دل كوچك من

ساده تر از سخن ساده من ،

او مرا مي فهمد

او مرا مي خواند

نام او ذكر من است

در غم و در شادي

چون به غم مي نگرم

آن زمان رقص كنان مي خندم ، كه خدا يار من است

كه خدا در همه جا ياد من است

او خدايي ست

كه مرا مي خواهد ...

 

home |A|mail |A| profile

Link 

طرح قالب

linke

Archive 

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

Friends 

ساز ارغنون

حافظ

بار ديگر در نور ماه...

راه آسمان

بردگي كلمات

بي لهجه بخوان

كلافه

Designer 

MisS-A

 

daryafte code => webniaz.blogfa.com

کد ستاره روی لینکها

 

.

 

MeLoDiC

کد قفل راست کلیک

 

Online  Online UsersUser

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 4,933
  • بازدید کلی : 43,535