loading...
وب 20
اميد بازدید : 19 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع اصلی این متن : http://omolmomenin.blogfa.com/post/188 می باشد اگر تصاویر باز نشدند یا لینک های متن خراب بودند از سایت منبع دیدن کنید 

X تبلیغات

 

 

ام المومنین حضرت خدیجه (س)

السّلامُ عَلَیکِ یا زَوجَهَ رَسولِ الله اَلسَّلامُ عَلَیکِ یا اُمَّ المؤمِنین  

    

آخرين مطالب

پیامک روز مادر

حضرت نفیسه خاتون سلام‌اللّه‌علیها

نرم افزار کوثر به مناسبت ایام فاطمیه + دانلود

اشکال زیبا برای وبلاگ های مذهبی قسمت دوم

اشکال زیبا برای وبلاگ های مذهبی قسمت اول

قران به جامانده ازقرن اول هجری

محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)

رسول خدا(ص) زمانی که یگانه همسر ایشان حضرت خدیجه(س) بودند چند کنیز داشتند؟

مداحی تصویری حضرت خدیجه (س)

لینک دوستان

قالب میهن بلاگ

قالب بلاگفا

مادرمومنان حضرت زهرا (س)

ام المومنین خدیجه (س)

ام المومنین حضرت خدیجه (س)

حرف دل

امیرالمومنین (ع)

همدم تنهایی

هیئت العباس (ع)

ناشنیده هایی از عایشه در کتب اهل سنت

قرآن و اهل بیت تنها را نجات

Download

پيوندهای روزانه

بی تو هرگز خدا

هیئت انصار العباس(مجنون العباس)کرمانشاه

قالب میهن بلاگ

<

پیامک روز مادر

پیامک روز مادر

 

 

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

 

زیباترین خطاب “مادر جان” است

 

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

 

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

 

روزت مبارک مادر . . .

 

 

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

 

زیباترین خطاب “مادر جان” است

 

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

 

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

 

روزت مبارک مادر . . .

 

به جرم اینکه بهشت زیر پایشان بود دنیا را برای خود جهنم کردند !

 

به سلامتی مادرها …

.

.

.

برای خوشبخت بودن ، مادر کافیست !

.

.

.

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم

باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !

.

.

.

مهم نیست در چه سنی باشم ،

هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم :

مامان بیا نگاه کن !

.

.

.

پیشانیش را ببوسید

قربان صدقه اش بروید

ﻣــــــــﺎدر را میگویم!

گاهى هم براى مادر

ﻣـــــــــــــﺎدرى کنید …!

.

.

.

شناسنامه رو بی خیال !

محلِ تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …

.

 

گفتم مادر! … گفت: جانم گفتم درد دارم! … گفت: بجانم گفتم خسته ام! … گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! … گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! … گفت: روی چشمانم … اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم…! همیشه از درد گفتم و از رنج…..! … مادر دوستت دارم

 

 

موضوعات مرتبط: ولادت- وفات

[ جمعه بیست و نهم فروردین 1393 ] [ 17:25 ] [ خادم حضرت رسول الله (ص) ] نظر بدهید

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

 

درباره وبلاگ

 

دایره المعارف حضرت ام المومنین خدیجه الکبری سلام الله علیها

در نقل مطالب نیاز به ذکر منبع نیست

هیات فرهنگی و مذهبی حضرت یوسف زهرا عج-شهرستان خرم آباد

سایت حرف دل http://www.harfedel.net

وبلاگ ام المومنین حضرت زهرا (س) http://yasquran.blogfa.com/

امیرالمومنین (ع)http://hazratmola.blogfa.com

 

موضوعات وب

قرآن

حضرت محمد(ص)

همسران رسول الله(ص)

شخصیت حضرت خدیجه(س)

ازدواج حضرت خدیجه(س)

فضایل وکرامات

عصمت

اسامی و القاب

ولادت- وفات

فرزندحضرت خدیجه(س)

سخنرانی بزرگان و علما

وهابیت و شبهات

معرفی کتب و نرم افزار

عکس و بنر

ام المومنین کیست؟

احادیث و ادعیه

هیات حضرت یوسف زهرا عج

حرف دل

امیر المومنین علیه السلام

حضرت زهراعلیها السلام

حضرت خدیجه علیها السلام

مادر قرآنی

آنتی درویش

آرشيو مطالب

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

آرشیو

امکانات سایت

آی پی رایانه شما : 5.238.128.81

 

[ طراحی : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 4,848
  • بازدید کلی : 43,450