loading...
وب 20
اميد بازدید : 18 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://eenn.blogfa.com/post/61

X تبلیغات

 

 

нömê ρяö£ï˩ê Ðê§ïɢηêя ÅяcнïVê ˩ïηK§

 

 

-------------

...........

118

عایا میدونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟

نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !

نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟ گنجینه اطلاعات نایابم !

 

 

 

دوشنبه هشتم اردیبهشت 1393 14:40 |- eenn -| CM

ϰ-†нêmꧠ

 

 

 

 

 

دكتر گفت: مشروب واسه سلامتیت ضرر داره نخور

خنده ام گرفت..... گفتم: دكتر!!!!!

من که واســه سلامتـی خودم نمیخورم

میخورم به سلامتی "عشقم

 

 

Friends 

 

✘قالبـــــ ــهایـــــ ایـ ـکـ ـسـ ـــ✘ 

 

 

 

 

Daily

 

هرچی عشقم کشید

elina

deleman

خاطرات بارونی

لطیفه همه رقم+جوک90جدید

ته دل

جور واجور

عشق ممنوع

هوای تنهایی

یک

شیطون های جونی

سکوت عشق؟

دنیا خیلی قشنگه....نه

دو تا دوست دیوونه)

تنها ولی./....

خاطرات بارونی

زندگی دخترونه

خاکستر عشق

!...من دخترم...!

اینجا

elina

......

فاطی جون

ایناز (جون)

هر کی زی باران حال میکنه...

عشق ممنوع

عاشقانه های (بیکار)....

چیزی به ذهنم نرسید چی بزارم

افسونگر(عشق)

elina5

base

adsa

eeuu

----(شعر)

شیطونک

شهر(عشق)

_مثل چیز بخند_

(manp,shoma)

مهری(جونم)

قاطی پاتی

دلشکسته

نفس خیس

 

 

Categories 

 

-------

 

 

Authors

 

eenn

elahe

 

 

Designed by : x-themes

 

Online

 

Online UsersUser Online  Online UsersUser

daryafte code => webniaz.blogfa.com

:)welcome2myweb

دریافت کد نوشته به دنبال موس

 

کدهای عکس و تصویر

 

Music Code By: AvA

 

آپلود عکس و آهنگ

 

<کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم

کد پیغام خوش آمدگویی 

 چت آنلاین

 

 

نام:

 

Powered by IranSkin

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 4,735
  • بازدید کلی : 43,337