loading...
وب 20
اميد بازدید : 26 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://bi-khazan.blogfa.com/post/259

X تبلیغات

 

خاطرات كسي كه هيچكس نبود

می‌کوشم غــــم‌هایم را غـــرق کنم، اما بی شرف‌ها یاد گرفته‌اند شــنا کنند...

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفايل

درباره وب

 

 

همه شعرام حرفای دلمه تو اون لحظه 

نظر تایید نمی کنم چون این شعرا رو واسه نظر دادن کسی نمیذارم 

_____________

 

مــخاطب خـاصي نــدارد نـوشــته هـايم

امــا تا دلــت بخواهـد همــدرد دارد داغِ تــمامِ نـوشــته هــايم …

________________________________________

مخـــاطب شعر های من

 

معشــوقی است که هنوز به دنیــــا نیامده

 

نه تویـــــی که مدتهاست از دنیای من رفتـــــه ای

 

 

زنی را دیدم:

 

زاده شد تا دختر کســــــــــی باشد

 

بالید تا خواهر

 

کســــــــــی باشد

 

ازدواج کرد تا زن کســــــــــی باشد

 

زاد تا

 

مــــــــــادر کســــــــــی باشد

 

برای همه "کســـــــــی" بود و برای خود "

 

هیچ کس ... !!!

 

روزی اگرنبودم تنهاآرزوی ساده ام این است

.

.

.

.

.

.

.

زیرلب بگویی یادش بخیر...

 

اینجـــآ زَمیـــن اَســـتــ

 

 

رَســمــِ آدمهــآیَشــ عَجیــبــ اَســتــ

 

اینجــآ گـُـم کــه بِشـَـوی

 

بـِـه جــآی اینــکه دُنبــآلتــ بِگـَـردَند

 

فرآموشـَـتــ می کُننـَـد

 

عآشـِـق کــه بِشـَـوی

 

بــه جــآی اینــکه دَرکــَتــ کُنــند مُتَهَمَــتــ می کُننــَد

 

فَرهَنــگــِ لُغــتــِ اینجــآ چیــزی از

 

عِشــــــق و اِحســــــآس وغــُــــرور سـَـرَش نِمی شـَـوَد

 

زیــآد کــه خــوبــ بآشــی زیــآدی می شـَـوی

 

زیــآد کــه دَمِ دَســتــ بآشــی تِکــــــرآری می شـَـوی

 

زیــآد کــه بِخَنــدی بَرچَســبـِـ دیوآنـِـگی میخـُـوری

 

و زیــآد کــه اَشــکــ بِریــزی... عآشــِــــقی..!!

 

اینجــآ بآیــد

 

فـَـقـَــــــط ...

 

بــرآی دیگــرآن نَـفــَــــس بِکِشــی

 

اهنگ وبلاگ

http://sound-code.majiddownload.com/90-91/1373369806.mp3

 

بعضی وقت ها ....

 

چنان کیشت می کنند ؛

 

که سال های سال مات می مانی ... !!!

 

بزن به سلامتی حرف های دلت که به کسی نگفتی . . .

بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی . . .

بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی . . .

بزن به سلامتی ارزو هایی که نتونستی لمسشون کنی. . .

بزن به سلامتی شبایی که تو تنهاییات گریه کردی ، ولی نمی دونستی برا چی . . . 

 

ایـن جـا هـاے خـالـے کـه نـبـودنـت را

 

به رُخـم مـے کـشـنـد

 

چـه مـے دانـنـد . .

 

فـرهـادتـــ شـده اَم ، بـا تـمـام زنـانـگـے اَم

 

و چـه شـب هـا کـه

 

خـواب ِ شـیـریـنـَت را نـمـے بـیـنـَم . . .

موضوعات وب

روز کاری

لينک دوستان

قالب وبلاگ

بی خزان

✘ روزگــــــــار تـــلخ ✘

دخترعمو و پسر عمو

kaghaze-gozashteha

http://gomshodeh-m.mihanblog.com/page/2

حسین پناهی

یوسف و زلیخا

احسان علیخانی

بی تو

تسیلت عشق

قالب هاي نايت نما

لينک هاي مفيد

نایت نما

چت فارسی

آیکون های زیباساز وبلاگ

راه اندازی سرویس وبلاگدهی

 

طراحی سایت | اسکریپت دونی | گالری عکس

 

مرد من

تاريخ : دوشنبه هشتم اردیبهشت 1393 | 14:2 | نويسنده : كسي كه هيچكس نبود

تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی

بگو تنگه دلت واسه من یکمی

بیا بازم بیا دل ببازم بیا

بیا دنیام و با تو بسازم بیا

بیا دنیام شده باز تماشای تو

دله من تنگ شده واسه چشمای تو

دلم هر جا بری میره دنباله تو

بیا احساسه من قلبه من ماله تو

بیا تنهام نزار دیگه برگرد بیا

تو که میدونی پیشه همه قلبه ما

بگو دوستم داری زل بزن تو چشم

بزار حرفه دلم رو دوباره بگم

تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی

بگو تنگه دلت واسه من یکمی

بیا برگرد هنوزم دلم خونته

بیا برگرد یبار گوش به حرفم بده

تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی

بگو تنگه دلت واسه من یکمی

 

 

 

 

حافظ میگه دوسم نداری 

 

میگه تو وفا نداری

 

دلم تنگته

 

ولی من دوست دارم 

 

 

 

نظر بدهيد

آخرين مطالب

مرد من

می رم رفتنم و به تماشا بشین

مرد بی وفا من

مرد حساس من

پيوندهاي روزانه

اپلود عکس

پرنده بی همدم

لیدی رویا

متن عاشقانه

ghaleb

شعر

مانتو ناز

http://www.albasco.com/vanda-dress.html

http://medical1387.tebyan.net/default.aspx?TopicID=1840

http://rahekonkoor.blogfa.com/

http://www.hamishebahar3.blogfa.com/

http://parham72.blogfa.com/

اموزش نقاشی

سایت کودک

شعر

خاطرات یه دختر عاشق

http://asare-shamloo.blogsky.com/category/cat-7/page/2/

مریمی

اشتباه محض

شكلك

sheklak

قالب وبلاگ

قالب هاي نايت نما

آرشيو لينکها

آرشيو مطالب

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

آرشيو

امکانات وب

 

Design By Nightnama.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 663
  • بازدید سال : 5,107
  • بازدید کلی : 43,709