loading...
وب 20
اميد بازدید : 16 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://diareranj.blogfa.com/post-517.aspx

X تبلیغات

 

  

دوران رنج

من یه قصه ام! راز مداری ام با پروانگی ست، در گذرگاه بهشت...

 

این قصه دلتنگی می آورد... پنجم اردیبهشت 1393 20:19

من هنوز خودم را هنوز به عنوان یک نویسنده جدی نگرفته ام.

نشر عماد فردا قول داده است کتاب کنک خور نمونه را به نمایشگاه کتاب برساند.

کتاب کنک خور نمونه سرگذشت غریب ادمای است که همینطور نگاهشان که می کنی دلتنگی می اورند.

من تصمیم گرفته بودم بیخیال همه چیز بشوم

ولی نگاه غریب مادران شهدا دست دلم را می گیرند و می گویند: بنویس.... 

نوشته شده توسط +....غلامعلی نسائی....+  | لینک ثابت | نظر بدهید

 

درباره وبلاگ

 

من یه قصه ام! زیرنور شمع - 

رازمداریم با پروانه هاست؛ 

در گذرگاه بهشت...

*

با دیاررنج به دوران رنج رسیدم، 

 

و اکنون... (هوران) 

 

نسبتی دارم من با خو.رشید، .... 

 

سایت houran.ir 

 

*تقدیر درستی است!

اگر با من نبودش هیچ میلی! 

چرا جام مرا بشکست لیلی ...

منوی اصلی

صفحه نخست

پروفایل مدیر وبلاگ

پست الکترونیک

آرشیو مطالب

عناوین مطالب وبلاگ

پیوندهای روزانه

شبستان/ انجمن نویسندگان گلستان ۶۰۰عضو دارد

فارس/ ماجرای خواب ماندن در شب عملیات+عکس

فارس: دیدار ما دشت کربلا

امتداد/ سفر به بهار با عطر بهار نارنج

نوید شاهد/ شهيدي كه قرارش را دشت كربلا گذاشت

فارس/ مادری که آرزو داشت تیر به قلب پسرش بخورد!

رجاتیوز/ مادری که آرزو داشت تیر به قلب پسرش بخورد!

فارس/ بوسه‌ای که رهبری بر دست یک جانباز زدند

جام جم/ بسیجی خمینی از تیر خلاص نمی‌ترسد

فارس/ درآوردن گلوله از ستون فقرات به کمک انبردست

پرتو سخن/ بسیجی خمینی از تیر خلاص نمی‌ترسد

فارس/ بسیجی خمینی از تیر خلاص نمی‌ترسد

پایداری/ آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند

فاش نیوز/ آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند

جهان نیوز/ آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند

یالثارات/ آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند

فارس/ آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند

رجانیوز سه برادر که در فاصله چهل روز به شهادت رسیدند

بی باک / شهیدان عبوری

فارس/ پرنده غواص ...

فاش نیوز/ پرنده غواص

جام جم/ پرنده غواصي كه دوازده شهيد را شناسائي كرد

نوید شاهد/ پرنده غواصي كه دوازده شهيد را شناسائي كرد

ابنا/ پرنده غواصی که دوازده شهید را شناسائی کرد

رجانیوز/ پرنده غواصی که دوازده شهید را شناسائی کرد

آرشیو پیوندهای روزانه

آرشیو مطالب

93/02/01 - 93/02/31

93/01/01 - 93/01/31

92/12/01 - 92/12/29

92/11/01 - 92/11/30

92/10/01 - 92/10/30

92/09/01 - 92/09/30

آرشيو

پیوندها

* هوران

دیاررنج *

امتداد

تصویر دفاع

ابوالفضل نسائی

اپارات

عکس خبرگزاری تنسیم

* شهید نشدم' « ...

رضا مصطفوی

هادی لاغری

رجانیوز

مجمع ناشران

امام خامنه ائی

فارس

فانوس کمین

نشریه امتداد 

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تسنیم

عکس انلاین

شبستان

عکاسی

کلوپ عکس ایران

جهان نیوز

پرس تی وی 

مشرق نیوز

فردا نیوز

گلستان ما

باشگاه خبر جوان

خبر جمهوری اسلاامی

ایسنا / خبرگزاری دانشجویان

رسا / خبرگزاری رسا

خبرگپزاری برنا 

خبرگزاری بسیج

خبرپزاری شبستان

پایگاه شهید آوینی

کیهان

پرتو سخن

598

خبرانلاین

فاش نیوز

فرهنگ نیوز

 

 

 

 Powered By  BLOGFA.COM

 

 

 

عضويتلغو عضويت

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 571
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 5,177
  • بازدید کلی : 43,779