loading...
وب 20
اميد بازدید : 16 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://sarbazmohsen.blogfa.com/post/3

X تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محسن

 

 

 

×××شعر طنز در مورد سربازی ×××

 

شعر طنزی در مورد سربازی !

 

http://img.tebyan.net/big/1388/08/86180129235721946524923234245771146093101.jpg

 

خوشا روزی که من پنج ساله بودم

 

درون کوچه ها آواره بودم

 

چرا مادر مرا بیست ساله کردی

 

میان پادگان آواره کردی

 

دم دروازه شهر که رسیدم

 

صدای طبل و شیپور را شنیدم

 

به خود گفتم که این طبل نظام است

 

دو سال شخصی گری بر من حرام است

 

گروهبانان مرا بیچاره کردند

 

لباس شخصیم را پاره کردند

 

به خط کردند تراشیدند سرم را

 

لباس آشخوری کردند تنم را

 

لباس آشخوری رنگ زمین است

 

برادر غم مخور دنیا همین است

 

نگو خدمت بگو زندان هارون

 

که دل را در جوانی می کند خون

 

نگو خدمت بگو سرچشمه غم

 

نگهبانی زیاد مرخصی کم

 

مسلسل لوله خودکار دارد

 

گهی تک تیر گهی رگبار دارد

 

کلاغ پر می روم کاسه به دندان

 

برای خوردن یک لقمه نان

 

نوشتم نامه ای با برگ چایی

 

که هر وقت می خوری یادم بیایی

 

لب چشمه نشستم خوابم آمد

 

محبت های مادر یادم آمد

 

بمیرد آن که سربازی بنا کرد

 

تمام دختران را چشم به راه کرد

 

از آن روزی که سربازی بنا شد

 

ستم بر ما نشد بر دختران شد

 

گمان کردم که سربازی دو سال است

 

ندانستم که عمر یک جوان است

 

 

 

 

 

‍ 

 

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم اسفند 1392ساعت 21:9 توسط محسن | نظر بدهید

 

 

 

 

درباره وبلاگ

 

سلام به وبلاگ محسن خوش امدید من دراینجا جوک می نویسم وشما بخونید ولذت ببرید!!!

 

 

منوی اصلی

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو وبلاگ

عناوین مطالب وبلاگ

رای به وبلاگ

 

جدیدترین مطالب

 

ماجرای طنز سربازی رفتن خانم ها!!!

×××شعر طنز در مورد سربازی ×××

سربازی

ارتش،چرا ندارد

 

آرشیو

 

اردیبهشت 1393

اسفند 1392

 

طراح قالب بلاگفا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 4,689
  • بازدید کلی : 43,291