loading...
وب 20
اميد بازدید : 121 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع اصلی این متن : http://prince-kalepso.blogfa.com/post/124 می باشد اگر مطلب ناقص است یا لینک های دانلود غیر فعال هستند و یا تصاویر باز نمی شوند از منبع اصلی دیدن کنید 

X تبلیغات

 

 

 

پادشاه کالیپسو

 

قسم میدم به روزامون نرو نازم نخواه نخواه بد شی

قسم میدم به اغوشم قسم میدم که راحت شی

تموم ارزمون اینه به اغوش تو برگردم

تموم حرف تو اینه که از دنیای تو تردم

با چشمای خودم دیدم بساط رفتنت جوره

چقدر نزدیکه این قصه که قلبت از دلم دوره

 

نرو نازم نخواه بد شی

با چشمای خودم دیدم بساط رفتنت جوره

چقدر نزدیکه این حسم که قلبت از دلم دوره

تو داری میری و خونه بدون تو می میره

جای عکست روی دیوار غبار کهنه میشینه

دارم تدریجی می میرم تو این امروز بی فردا

 

چه کابوسی سیاهی شد مسیر سبز این رویا

از اول قصه این بوده که ما از هم جدا باشیم

فقط با هم نباشیم و مهم نیست که کجا باشیم

از اول قصه این بوده که من تنهای تنها شم

شبیه مرد بی رویا اسیر درد و غم ها شم

شبیه مرد بی رویا اسیر درد و غم باشم

جمعه 22 فروردین1393| 1:54 |Prince-kalepso| يادگاري |

 

 

 

 خانهپرفايلمن و يارم

 

 

  کاليپسو 

 

 

 

 

 دفتر خاطراتم   

 

خدای عشق

 کاتب عشق   

 

Prince-kalepso

kalepso

 ياران عاشق   

 

 عشق من  

 

پادشاه کالیپسو

 prince-kalepso   

 

  ماه هاي عاشقي  

 

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 5,084
  • بازدید کلی : 43,686