loading...
وب 20
اميد بازدید : 38 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع :معرفی بهترین دوستم. - یکشنبه سی و یکم فروردین 1393




























معرفی اساتید بزرگ موسیقی ایران

اساتید بزرگ موسیقی




معرفی بهترین دوستم.

باسلام خدمت شما دوستان این عکس،عکس یکی از بهترین دوستان من است.اسم این دوست ماجناب آقای پارسا جلوانیاست.ایشون حدودشش سال هست که ویولن میزنن و دوست داره لقبش بین ماها که تو مدرسه موسیقی کار میکنیم.وبرای جشن ها برای بچه های مدسه ویولن و سنتور و تنبک و...میزنیم بهش بگیم اسدالله ملکولی من دوست دارم بهم بگن ابوالحسن صبا من افتخار میکنم به اینکه ایشون را برای دوستی انتخاب کردم.البته امید وارم خوشت اومده باشه پارسا جان.دوستدار تو عرشیا ملتجی.

نوشته شده در یکشنبه سی و یکم فروردین 1393ساعت 13:31 توسط عرشیا ملتجی| نظر بدهيد


آخرين مطالب

» تذکر!!!!!

» معرفی بهترین دوستم.

» روز مادر مبارک

» خوش آمد گویی!

» زندگینامه استاد اسد الله ملک

» زندگی نامه استاد ابو الحسن صبا


Design By : Pichak 



About




Menu


خانه

ایمیل

قالب

پروفایل

Archive


فروردین 1393

Links


قالب بلاگفا

Mofid Links


چت | کرکره اتوماتیک

ارسال پیامک انبوه | پیامک انبوه و تبلیغاتی

ژل افزایش دهنده قد

چت روم | خرید چراغ خواب شلمن

خرید کارواش ایزی جت

پرورش ملکه کارنیکا

خريد ادکلن زنانه | سفیدکننده دندان

پرده هوا | اس ام اس عاشقانه

آتلیه عکاسی | یادواره

لباس عروس | خرید لیزر سبز

Design


قالب وبلاگ : پيچك




Others


 

http://gfx.parstools.com/gifanimations-bank/motherday/motherday52.gif

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 4,858
  • بازدید کلی : 43,460