loading...
وب 20
اميد بازدید : 12 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://happyday70.blogfa.com/post/46

X تبلیغات

 

یک روز شاد

هر چی دلت بخواد

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

یکی هست....

 

یکی هست ....

تو قلبم....

که هرشب واسه اون می نویسم و اون خوابه

نمی خوام ....

بدونه.....

واسه اونه که قلب من این همه بیتابه

یه کاغذ ....

یه خودکار....

دوباره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه....

که خیسه....

پر از اشکه وکسی بازم اونو نمیخونه

سکوته ....

اتاقو....

داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار

دوباره....

نمیخواد.....

بشه باور من که دیگه نمیاد انگار................

 

آخ که چقدر این آهنگو دوست دارم....با اینکه قدیمیه ولی هر دفعه که گوش میدم برام تازگی داره و تمام خاطرات خوب و گاهی بد رو یادم میاره...یعنی محاله این آهنگو گوش کنم وگریه م نگیره.....

[ شنبه سیزدهم اردیبهشت 1393 ] [ 22:43 ] [ goli ] [ 12 نظر ]

 

 

درباره وبلاگ

 

سلام دوستان عزیز...امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد...فقط خواهشا نظر یادتون نره ها...ممنون میشم 

آخرین پست ها

میخواهم شاد باشم....

یکی هست....

باور کن....

خیلی دلم گرفته

جوک های خنده دار

آخر وعاقبت دختر بازی!!!!!

جوک های خنده دار

خاطرات دانشگامون....

آقا پلنگه در حال قر دادن!

باز هم واقعیتی دیگر!

آرشیو ماهانه

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

آرشیو موضوعی

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

عکس های خنده دار

عکس نی نی کوچولوهای خوشکل

دلنوشته!!!!!!!

پیوندها

دوست دارم

××وبلاگ باحال××

پسر با کلاس

چت روم | برندینگ | برند

گچ مو هات هیوز | چت

چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت shelman | جملات عاشقانه زیبا | موبایل و تلفن

خرید گن لاغری اسلیم لیفت | چت روم | چت روم فارسی

گالري عکس هاي زیبا

سایت آوازک

دانلود آهنگ جدید

اس ام اس عاشقانه | چت

خرید ادکلن زنانه

خرید ساعت زنانه شیک | چت

 

دیگر امکانات

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 4,669
  • بازدید کلی : 43,271