loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع :صدا میکنم تو را... - یکشنبه سی و یکم فروردین 1393


بغض مهتاب

به وبلاگ من خوش اومدین! لطفا نظر یادتون نره!



صدا میکنم تو را...

صدا میکنم تو را

این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!!

دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد …


برچسب‌ها: صدا میکنم تو را, عاشقانه, بغض مهتاب

نوشته شده در یکشنبه 31 فروردین1393ساعت 16:54 توسط somayeh| نظر بدهيد |









درباره سايت





ﻋﺸــــﻖ ” ﯾﻌﻨﯽ..

حـــــتی اگه …

ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ !!

بدونی نمیشه !!

ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ!

ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ…

ﻧﻪ ﻓﮑﺮﺷﻮ…

 


منوی سايت




خانه

كد جاوا

ایمیل

پروفایل



آرشيو سايت




فروردین 1393



پيوند ها











امكانات سايت




فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تعبیر خواب آنلاین



کد حباب


ابزار وبلاگ

کد بارش قلب در وبلاگ





دريافت کد :: صداياب

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 5,021
  • بازدید کلی : 43,623