loading...
وب 20
اميد بازدید : 16 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع :17

 

بدلیجات

در طول زندگیم هیچگاه از کسانی که با نظر من موافق بودند چیزی نیاموختم."مالرو"

 شانزدهم/عدالت واژگون

آخر هفته ای که سپری شد، حال خوبی نداشتم.اما با این حال کتاب تمام مخصوص از عباس معروفی رو تمام کردم که برام درست نقطه مقابل سمفونی مردگان بود.تماما مخصوص رو دوست نداشتم.

محکوم به اعدام رو هم خوندم از علی محمد افغانی.نثر خوبی داشت/منطق روایی خوب و ریشه های جرم شناسی ش چشمم رو گرفت.داستان، قوی بود و تصمیم دارم کتاب "شوهر آهو خانم" رو بخونم ازش.....البته با پی دی اف چون کتاب خیلی گرون شده....و خوشحالم که این پی دی اف ها هست تا من به مرز جنون و دق نرسم!

 

محکوم به اعدام رو میشه از چند جهت مورد توجه قرار داد.

 

مهمترین نکته ش تقابل عدالت بود با مرتکب جرم.دادستانی که خودش رو نماینده عدالت می بینه، خریدار زمین زندانی از آب درمیاد که به هشت سال زندان محکوم شده و حالا میخواد زمینهاش رو بفروشه و با فراهم کردن پول ِ درخواستی اولیا دم مقتول، هم بندی ِ محکوم به اعدامش اون لحظه از ترس و خوف مرگ و طناب دار نجات پیدا کنه......اصلاح فراتر از این؟!دادستان سر معامله به دلیل عجله زندانی برای نجات هم بندی خودش که مرگ و ترس از اعدام رو در چشمهاش میبینه، بزخری میکنه و زمین دویست تومانی رو صد و بیست تومان میخره!

 

مدیر مدرسه از جلال رو هم که سابق بر این از کتابخانه گرفته بودم و خونده بودم روهم دوفصلش رو خوندم به یاد اون ایام و ذهنیت خوبی که از کتاب داشتم....

 

دوست دارم از مدیر مدرسه یک پست اینجا بذارم.

 

همین قصد رو درمورد کتاب شوهر آهو خانم هم دارم.

 

وقتی خوندمش حتما راجع بهش خواهم نوشت......

 

 

برچسب‌ها: محکوم به اعدام علی محمد افغانی

 نوشته شده توسط سورمه در شنبه سی ام فروردین 1393 | نظر بدهید

درباره وبلاگ

بیست سال بعد، بابت کارهایی که نکرده‌ای بیشتر افسوس می‌خوری تا بابت کارهایی که کرده‌ای. 

 

بنابراین روحیه تسلیم‌پذیری را کنار بگذار.

از حاشیه امنیت بیرون بیا. 

جستجو کن.

بگرد. آرزو کن. 

کشف کن.... 

" تصمیم دارم که اول، خودم رو کشف کنم..."

منوی اصلی

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو مطالب

عناوین مطالب وبلاگ

آرشیو مطالب

فروردین 1393

پیوندها

 

 

 

 

Powered By

BLOGFA.COM 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 5,032
  • بازدید کلی : 43,634