loading...
وب 20
اميد بازدید : 18 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://2takaftarokeashegh.blogfa.com/post/76

X تبلیغات

 

روزهای عاشقانه ما

دفتر خاطرات

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل

دوووووووست دااااااااااارممممممممممممم.....

اگر کلمه دوستت دارم قيام عليه بندهاي ميان من و توست 

 

اگر کلمه دوستت دارم راضي کننده و تسکين دهنده قلب هاست

 

 اگر کلمه دوستت دارم پايان همه جدايي هاست

 

 اگر کلمه دوستت دارم نشانگر عشق راستين من به توست 

 

اگر کلمه دوستت دارم کليد زندان من و توست 

 

پس با تمام وجود فرياد ميزنم دوستت دارم 

 

تاريخ : سه شنبه بیست و ششم فروردین 1393 | 12:49 | نویسنده : دوتا کفترک عاشق | نظر بدهید

آخرین مطالب

وقتی که نگاهم به نگاهت خیره می شه

دوووووووست دااااااااااارممممممممممممم.....

ابراهیمم دوستت دارم

دلتنگی

ولنتاین تو هم مبارک عشقم :*

happy valentine nafasiiii :* :D

فصلی نو....!!!

oh GOD

اومدن نفسی...

آرشیو مطالب

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

آرشیو

لینک های مفید

فال روزانه 

کد موسیقی وبلاگ 

قیمت طلا 

آپلود عکس 

پمپ بنزین 

بازی آنلاین 

امکانات وب

 

کد این آهنگ

 

 

نایت اسکین | Weblog Themes By : night-skin.com

RSS Feed | night-skin.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 704
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 5,349
  • بازدید کلی : 43,951