loading...
وب 20
اميد بازدید : 15 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://70605040.blogfa.com/post/49

X تبلیغات

 

 

سلام 

من نیلوفرم 19 سالمه و دانشجوی حقوقم

و این اولین پرونده ایی هست که وکالتش رو قبول کردم 

پرونده ی لاغری!

به این نتیجه رسیدم که اگه میخوام وکیل خوبی باشم 

باید قبل از هر چیزی از حقوق جسم و روحم دفاع کنم

و این اطلاعات پرونده ام هست

قد من : 160

وزن در تاریخ 92/12/12=> 72 

وزن در تاریخ 92/12/20=> 70:500

وزن در تاریخ 5/ 1 /93=> 69 

وزن در تاریخ 14/ 1/ 93=> 68 

هدف اول 68 => رسیدم

هدف دوم :65

هدف سوم :60

هدف چهارم :55

هدف پنجم:50

من اهدافم رو انتخاب کردم و یه شعار بزرگ دارم

معجزه اسم دیگه ی تلاشِ

پس شما هم قدم به قدم من رو تا رسیدن به این معجزه ارزشمند همراهی کنید

یعنی تا روزی که جشن پیروزیم رو میگیرم

تا اون روز همگی

فایتینگـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

HoMe | EmaiL | ProFiLe

MOzHgaN

ArcHives 

فروردین 1393

اسفند 1392

 

LinkS 

فاطمه جون

مهسا جون

فرشته جون

محیـا جون

لیـلا جون

شادی جون

باربیس جون

مریم جون

 

Ðe$igNER 

MOZHGAN

 

ششصد و شصت و ششمین شخص مفرد

 

پرونده ی لاغری من

 

جدول

 

 روز هفته                              شنبه                                    

خوراک نوشت

 

 

100 گرم نان لواش +سفیده تخم مرغ آبپز + مقداری ماست و مخلفات+2 عدد پرتقال+40 گرم 

لواشک

مایعات

2 لیوان آب

کالری کل

 

ورزش

30 مین دنس و حلقه +20 تا دراز نشست

 

 

پ ن 1 : جدول تکمیل خواهد شد

 

 پ ن 2 : مادر گلم روزت مبارک ...الهی قربونت برم مامان جونم ..خدایا مادرم رو همیشه سالم و سلامت نگه دار

 

پ ن 3 : لطفا برای دایی محیا جون دعا کنید به  این خاطر که براشون مشکلی پیش اومده و سلامتیشون به خطر افتاده...

 

پ ن 4 :برای داشتن یک دوست عزیز بسیار خوشحالم

 

 پ ن 5 ! الان اصلا وقت ندارم ...درسام مونده و ارسال تحقیقم ...که باید هر چه سریعتر انجام بدم ...

 

 

 

+ تاريخ شنبه سی ام فروردین 1393ساعت نويسنده NilOoOo0FaR | CM

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 734
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 773
  • بازدید ماه : 935
  • بازدید سال : 5,379
  • بازدید کلی : 43,981