loading...
وب 20
اميد بازدید : 15 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://hitasp.blogfa.com/post/162/%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87

X تبلیغات

 

اس ام اس عاشقانه | اس ام اس زیبا طنز جوک

به وبلاگ اس ام اس عاشقانه | اس ام اس زیبا | پیامک طنز جوک خوش آمدید.

درباره وبلاگ

سلام دوستان.

 

به وبلاگ اس ام اس عاشقانه | اس ام اس زیبا | پیامک طنز جوک خوش آمدید.

منوی اصلی

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو مطالب

عناوین مطالب وبلاگ

پیوندهای روزانه

وبلاگ تفریحی

آرشیو پیوندهای روزانه

آرشیو مطالب

هفته چهارم فروردین 1393

هفته سوم فروردین 1393

هفته دوم فروردین 1393

هفته اوّل فروردین 1393

هفته چهارم اسفند 1392

هفته سوم اسفند 1392

آرشيو

آرشیو موضوعی

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس دانشجویی

اس ام اس عید فطر

اس ام اس زیبا

اس ام اس شب قدر

جک خنده دار

جک دوستانه

جک متفرقه

اس ام اس فلسفی

اس ام اس ماه رمضان

اس ام اس مذهبی

اس ام اس خنده دار

فک و فامیله داریم

اعتراف می کنم

خبر

خاطره خنده دار

فانتزی من اینه

خاطرات دانشجویی

اس ام اس با موضوع خداوند

اس ام اس کردی

اس ام اس دوستانه

دقت کردین

پ ن پ

مطالب سلامتی و پزشکی

بیوگرافی بازیگران

پیوندها

  RSS  

 

Powered By

BLOGFA.COM

 نوشته های خنده دار این ماه

نوشته های خنده دار این ماه

 

 

 

 

 

 

 

قبلنا می خواستی با یکی قهر کنی راحت می تونستی اینکارو بکنی الان از هزار راه نخواسته می بینیش! نمونش : فیس بوک، توییتر، پلاس، وایبر، whats app، وی چت، BBM، لاین

 

پدرم اسمس فرستاده: هلو، ساعت هفت دم در حاضر باش میام دنبالت! منم فکر کردم ازش آتو گرفتم، جو گرفتتم و جواب دادم: باشه شفتالوی من، مانتو خوشگلمو می پوشم میام عجیجم! بعد بابام جوابداد: هلو یعنی سلام! آخه تو کی می خوای آدم شی؟ من چه گناهی کردم که تو پسرمی؟!

 

میگم این کانون آموزشی کنکور دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه: به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان، از سال سوم دبیرستان عضوکانون ... بودم!

 

گذر ایام برای هر کی بکام باشه برای من هاشم بیک زاده است!

 

منبع : روزنامه هفت صبح

جمع آوری : برترین ها

 

برچسب‌ها: نوشه های خنده دار, نوشته خنده دار, نوشته خنده دار این ماه

|+| نوشته شده توسط حسین فرجی در سه شنبه بیست و ششم فروردین 1393  | یک نظر

 

 

بالا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 5,048
  • بازدید کلی : 43,650