loading...
وب 20
اميد بازدید : 18 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://mkatrin-fnariman.blogfa.com/post/162

X تبلیغات

 

درنا برای پسرش نریمان مینویسد

صفحه اصلی| عناوین مطالب| تماس با من | قالب وبلاگ| پروفایل

درد هر ماه

سلام قند و عسل

 

خوبی عزیزم؟

 

پسرم امروز حالم خیـــــــــــلی بد بود! یه درد بده و غیر قابل تحمل هر ماه میاد سراغم

 

گاهی شدتش کمه اما گاهی مثل امروز امان منو برید و دائما ائمه رو صدا میزدم

 

عشقم؟میدونی چرا من امروز مسکن نخوردم؟چون منتظر تماس یه آرامبخشی بودم که بعید میدونستم بدونه در چه حالتیم و چون اینروزها اون دوستم خودش شدیدا نیاز ب آرامش داره من نمیتونم اونو توو دردهای خودم شریک کنم و میخوام اگر دردی بوجود میاد تنهایی بکشم

 

که لابه لای دردو اهم تماس گرفت

 

میخواستم ج ندم

 

اما گفتم سعی میکنم متوجش نکنم

 

ولی شد

 

چقدر آروم شدم

 

گرم

 

دردها گم شدند از تنم بیرون

 

و بعدش یه مسکن خوردم

 

گفتم حالا اگر هم مسکن خوبم کنه میگم صدای اون دوستم خوبم کرده

 

حالم خیلی بعدش خوب شد

 

و بعد تونستم بخوابم

 

دلم میخواست اونقدر امروز توو ای نوضعیت برم توو بغلش

 

الله اکبر.....................

 

 

 

 

 

تاريخ : یکشنبه 1393/02/07 | 20:2 | نویسنده : مادرانــــه | نظر بدهید

 

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وب

 

 

زاده ی خویشم! ناخواسته ترین زن

گاه پریشان و قلم به دست ، مثل تکثیر سلول های دمادم سرطانی مینویسم و گاهی مهر سکوت بر تک تک اجزای تنم

دستانی نوازشگر بروی تن خسته از هر چه غیر من ، به نام ...!

و شباهنگام لالایی مادرانه در گوش فرزندانی که از خون من است

چه در خیال

چه بیداری خالصانه 

شاید برقرارش کنم

 

مادرم!اما نه مثل مادر خود

اما مثل همان مادر درد دارم

برای فرزندان خود مینویسم

و به اندازه ی همان مادر

دغدغه های فرزندانم را دارم

فرزندانی که نیستند و هستند در اندیشه ی من

برای هضم دلتنگی های پی در پی خواهم نوشت

از هر چیزی و از هر زاویه ای

دلتنگی ، اعتراض ، تربیت ، انتظار

اینجا دنیایست که سکوت معنا ندارد

 

 

شروعی دوباره

اینبار از نو و نوتر! 

حرفهایی که شاید هیچ گاه

به گوش پسرم نرسد

پس برای زنده به گور نشدنش

از خود به جا گذارم

شاید روزی او باشد و صدای من ، نه!

و شاید صدای من باشد و او ، هرگز!

اینجا بهانه ی خوبیست

تقدیم به پسرم ، نریمان

و دخترم ، کاترین

 

لینک های مفید

شارژ مستقيم ايرانسل

چت | سامانه رایگان پیامک

تور مشهد | ورق کامپوزیت

آلوما والت

چت روم | گن لاغری زنانه

آخرین مطالب

من میتونم

درد هر ماه

دریا تو هم منو میخوای؟

بیزارم ازت زندگی

دل تنگی

گلم پسرم حواست باشه

ممنونم پسرم

مرسی پسرم

خدایا شکرت

حس کردمت

آرشیو مطالب

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

آذر 1392

آبان 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

لینک های مفید

امکانات وب

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 693
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 5,299
  • بازدید کلی : 43,901