loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع :http://sun1215.blogfa.com/post/62

X تبلیغات

 

شخصی

هرجای دنیایی دلم اونجاس..

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل

درباره وب

 

تولدمن71/3/15

 

تولدآقایی68/3/12

 

تاریخ نامزدی90/11/21

 

تاریخ عقد91/6/16 

و

.

.

.

درمن کوچه هایی که باتو ...سفرهایی که باتو...روزهایی که باتو...شبهایی که باتو... عاشانه هایی هستند که باتو...

نگشته ام!

نرفته ام!

سرنکرده ام!

آرام نیافته ام !

نکفته ام میبینی چقدباتوکاردارم؟زودتربیا.......

جستوجو

 Google 

 

در اين وبلاگ 

در كل اينترنت 

ویژه مدیریت وب

آپلود عکس

پیج رنک وب

تصاویر زیباسازی

آموزش وبلاگ نویسی

تصویر تصادفی

برای بزرگنمایی لطفا کلیک کنید

 

آی پی شما

5.239.61.155

 

شنبه 30 فروردين 1392

 

حامیان وطن اسکین

تینا تولز | گن لاغری اسلیم لیفت زنانه

اس ام اس انبوه | لباس عروس

چت روم | طراحی سایت

                                 

 

تسلیم...!

تاحالاشده شب یه خواب بدببینید هرچقدکه می خواهیددادبزنیدوکمک بخوایدانگاریه نفرجلودهنتون رومحکم گرفته باشه فشارترس وسکوت تمام بدنتون روپرمیکنه وتلاش بی فایده میشه این روزایه همچین حالی شدم....

دوست دارم بلندشم ویه لیوان آب خنک بخورم ویه نفس عمیق بکشم وبفهمم که همه اش یه کابوس بوده که تموم شده...

 

یه اتفاقاتی داره می افته برام که ...امابازم خدایاشکرت !

 

من به وعده آسونی بعدازهرسختی خدای مهربونم دلخوشم...

 

هرچقدمیخوای امتحان بگیرتوکه میبینی من یه شاگردغیرفعالم ودلم به دست نمره استادم خوشه.

 

خسته میشم خدایا!خسته میشم اینقدکه آرزومی کنم کاش همسری بودهمینکه باشه بودنش حس امنیت میده به زندگیم.

 

خدایامن میبینم خراب شدن وحتی نابودشدن خیلی چیزاروباچشمای خودم میبینم امابازم امیددارم تومیسازی توازخرابه کاخ میسازی.

 

عین پیرزنایی شدم که دیگه حال غرزدن نداره.الان دلم کشیده یه دونه ازاین صندلیاهس عین گهواره بچه تکون میخوره؟نمیدونم اسمش چیه ...روی اونابشینم بدون فکربه هیچ چیزی توی این دنیاهی قهوه تلخ بخورم وهی خودم این بارتنها وتنهاخودمومرورکنم...

 

 

 

تاريخ : پنجشنبه 28 فروردین1393 | 12:14 PM | نویسنده : نرگس | 6 نظر

.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ساعت

 

 

آخرین مطالب

جمعه شلوغ پلوغ....

تسلیم...!

غیبت.....!

بچه بودم....!

دلم گرفته!

عیدی...

قالبم پرید...!

عشق وحمایت روبه هرقیمتی نمیخوام....!

آدم وحوا...!

زنانگی کن اوخودش مردت می شود....!

پيوندهای روزانه

خداهنوززنده ام.../مریم

خصوصی های یک نوعروس/خانومچه

ظعم زندگی/خانمی وآقایی

زندگی نیلوفرانه من/النا

دونفره های زندگی/گل خوشبو

همسرم هوای تورا خوب دارم/نرگس

دردسرهای یک تازه عروس/عروس آبان

مزه پران/فاطمه

قالب بلاگفا

آرشیو لینکها

حامیان وطن اسکین

چت روم | آبمیوه گیری پرو وی جویسر

دانلود | آسان گل

ریش | شارژ مستقيم ايرانسل

خريد ساعت مردانه

پکیج کودک نخبه | چت روم

اخبار

آرشیو مطالب

هفته چهارم فروردین 1393

هفته سوم فروردین 1393

هفته دوم فروردین 1393

هفته اوّل فروردین 1393

هفته چهارم اسفند 1392

هفته سوم اسفند 1392

هفته دوم اسفند 1392

هفته اوّل اسفند 1392

آرشیو

ویژه بینندگان عمومی

فال انبیا

چت روم

فال حافظ

فال ازدواج

فال روزانه

تعبیر خواب

بازی آنلاین

امکانات وب

 

طراح قالب وبلاگ چای : وطن اسکین | Weblog Themes By : VatanSkin.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 637
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 676
  • بازدید ماه : 838
  • بازدید سال : 5,282
  • بازدید کلی : 43,884