loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع اصلی این متن : http://begoo30b.blogfa.com/posts می باشد اگر تصاویر باز نشدند یا لینک های متن خراب بودند از سایت منبع دیدن کنید 

X تبلیغات

  

 

لبخندک

از همه چی از همه جا

    

آخرين مطالب

آفتاب پرست ها!!!!!!!

انتخاب

چه رنگه پر رنگی!!

سکوت خدا..

لطفا دست نزنید!!

قضاوت

زندگی....

ببین منو!!!!

لینک دوستان

فرهنگی(ماه معلم)

وروجک

وطنم ایران

حرفای خودمونی

ایران همیشه خاک من

دختری با کفش های استوک دار

وبلاگ شخصی من(مرضیه دوست خوبم)

من دختر صورتی

دخمل شیطون و تنها

فلفل ریزه

قرو قاطی

نا گفته ها

از همه جا (رنگینک)

مای فیوچر( آینده ی من!!!!!)

دو کلمه حرف حساب

پاتوق سرگرمی

ترنم فرشته

علی مولا

عجوبه سرا

قالب بلاگفا

گلچین قالب وبلاگ

Download

یکی دکتر میشه..

 

یکی مهندس میشه..

 

.

 

.

.

.

 

منم درس عبرت شدم برا بقیه.!!

 

 

 

[ جمعه بیست و نهم فروردین 1393 ] [ 16:37 ] [ خودمم دیگه! می پرسه!!! ] نظر بدهید

 

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

 

درباره وبلاگ

 

سلام دوستان. بیشتر تو این وبم سعی کردم اطلاعاتی که توی روزنامه ها و منابع مختلف به دست آوردم به زبان طنزبیان کنم. و البته در کنارش شاید لطیفه هایی هم باشه که گاهی بی معنی هست. اما خب فکر میکنم در حد کمش بدک هم نباشه.

من در کنار اینکه اهل شوخی (البته در حد متعارفش) هستم خیلی جدی هم هستم. و دوستانی که به وب های دیگه ی من سر میزنن این رو میدوونن.

به هر حال نظراتتون برام محترمه و منتظر پیشنهاداتتونم.

موفق و پاینده باشید.

طنین.

موضوعات وب

قند عسلهام

یاد دوست

ماجراهای من و داداشم

خنده دااار

میگم که...

سخن بزرگان

!!!!!!!!!!

همین جوری

علمی

دعا

شعر

یادش به خیر...

روان شناسی و لبخندک

خوب، بد، زشت

هشدار و لبخندک

حکایت

غم

فرهنگی و لبخندک

معرفی کتاب

سخنان زیبـــــا

آرشيو مطالب

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

لینک های مفید

دندانپزشک

آتلیه عکاسی کودک

نمایندگی پاناسونیک | سامانه پیامک

یکتا گستر

خريد شارژ ايرانسل

طراحی سایت

خرید تیرکمان حرفه ای سنگ انداز

خبر

امکانات وب

 

しゃぼんハート

 

 

 

[ طراحی : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 865
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 904
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 5,510
  • بازدید کلی : 44,112