loading...
وب 20
اميد بازدید : 17 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://mohandessaghar.blogfa.com/post/105

X تبلیغات

 

روزهاوشب های زندگی من

وبلاگی برای ثبت خاطرات

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

آخرین مطالب

سرم درد میکنه!

تشکر نافرجام!

خبر جدید!

پست هول هولکی!

مبارک!

تنهایی من

پیوندها

مشق زندگی

ستاره و خواستگاراش

محمد

می خوای با همسرت آشنا بشی؟

عکاس حرم امام رضا(ع)

آقای مدیرعامل

چی نپوشیم؟

به همسر آیندم

چت روم | ایده پردازی | ایده

چراغ خواب طرح لاک پشت | چت

سفید کننده دندان | جملات عاشقانه زیبا | موبایل و تلفن

ادکلن لالیک | چت روم | چت روم فارسی

گالري عکس هاي زیبا

سایت آوازک

دانلود آهنگ جدید

اس ام اس عاشقانه | چت

خرید سارافون طرح بهار

خرید چراغ خواب موزیکال | چت

 

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]

تشکر نافرجام!

اومدم از یکی که هی زرت و زرت واسم کامنت خصوصی میذاشت تو پست جدیدم تشکر کنم!یهش بگم با این که از دستت ناراحت و عصبانیم مرسی که دیگه کامنت نمیذاری!!!مرسی که باعث شدی این روزا کمتر بیام اینترنت!...این تصمیم از من همان و دیدن یک کامنت جدید از حضرتشون همان!!!...

به من تشکر کردن نیومده!

فردا امتحان دارم...

[ یکشنبه هفتم اردیبهشت 1393 ] [ 17:27 ] [ ساغر ] [ یک نظر ]

        

 

درباره وبلاگ

 

پیامبر(ص) می فرمایند:هرکس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات فرستد تانام من بر آن کتاب یا نوشته هست ملائکه برای او از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش می کنند،"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

اینجاروساختم واسه روزهاوشب های جوونی!

امیدوارم وقتی ازاین روزاوشبادورشدم حسرت از دست دادنشون رو نخورم و خوشحال باشم که زندگیمودرست ساختم!

راستی این یه وبلاگ عاشقانه نیست ولی ایشالله عشقمو که پیداکردم اینجاازش می نویسم!

به امیدرسیدن به ارزوهامون!

آرشیو ماهانه

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

آذر 1391

آبان 1391

شهریور 1391

مرداد 1391

دیگر امکانات

 

.:AvA:.

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 459
  • بازدید سال : 4,903
  • بازدید کلی : 43,505