loading...
وب 20
اميد بازدید : 26 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://eshghamamir.blogfa.com/posts

X تبلیغات

  

عشق ماندگار

 

عشق ماندگار

قران کریم الگوی زندگی ایده آل

 

 

 

سلام دوستان امروز خواستم مطالبی ارزنده

 

 و کمی تامل برانگیز از کتاب اسمانی ( قرآن کریم )براتون 

 

مطالبی بنویسم امیدوارم سرلوحه ی زندگی همتون باشه 

 

برای من و عشقم هم دعا کنید 

 

 

 

آنگاه که تنها شدی و در جست و جوی یک

 

 تکیه گاه مطمئن هستی، بر من توکل نما.

 

 (نمل/79)

 

 

آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده

 

 و رها نمی شوی، به من امیدوار باش.

 

 (زمر/53)

 

 

آنگاه که سر مست زندگانی دنیا و

 

 مغرور به آن شوی، به یاد قیامت باش.

 

 (فاطر/ 5)

 

 

آنگاه که در پی تعالی و کمال هستی، نیتت را پاک و الهی کن.

 

(فاطر29-30)

 

 

آنگاه که دوست داری به آرزوهایت برسی،

 

 به درگاهم دعا کن تا اجابت نمایم.

 

 (غافر/60)

 

 

آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد، 

 

 

به یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم.

 

(بقره/152)

 

 

آنگاه که دوست داری با من هم سخن شوی،

 

نماز را به یاد من بخوان.

 

 (طه/14)

 

 

آنگاه که روحت تشنه نیایش و راز و نیاز است،

 

آهسته مرا بخوان.

 

 (اعراف/55)

 

 

آنگاه که شیطان همواره در پی وسوسه توست،

 

به من پناه ببر.

 

 (مومنون/97)

 

 

آنگاه که لغزش ها روحت را آزرده ساخت،

 

 در توبه به روی تو باز است.

 

 (قصص/67)

 

 

برچسب‌ها: تقدیم به اقای خونه امیر جونم

+ نوشته شده در یکشنبه هفتم اردیبهشت 1393 ساعت 11:54 توسط زهره و امير | نظر بدهید

About

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

 

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا

 

لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ

 

لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ

 

وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

 

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

Menu

صفحه اصلي وبلاگ

ايميل نويسنده

طراح قالب

Last Posts

کمی دلخوری ..... کمی حرف دل با آقای خونه 

قران کریم الگوی زندگی ایده آل 

عاشقتم اقای خونه ....

مردها رابیشتر بشناسیم ....

دوست دارم امیرم 

به خدا دوست دارم امیرم 

مامانای گلم روزت مبارک 

تحفه ایی کوچک برای جبران زحمات مادرانم 

پیشواز روز مادر 

( 23 فروردین 1393 ) تولدت مبار ک زندگیم 

Archives

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

Links

ستاره ي من زهره ( امير جونم ) 

خرید اینترنتی شورت زنانه | خرید ساعت کاسیو

اهنگ امید جهان | ظرف غذای کودک چرخشی

آموزش عکاسی | تور استانبول 93

خريد ميکروتاچ مکس | چت روم | وی چت | چت

گالري عکس هاي زیبا

Avazak

خريد ادکلن | ام پی تری پلیر

اس ام اس عاشقانه | چت روم

چت روم فارسی | چت روم

وکیل دادگستری | دانلود آهنگ جدید

چت روم فارسی

کیف آلوما والت | چت روم | چت

 

Other

 

 

 

P.S

PlaySong.IR

Design

Design By : Avazak.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 5,072
  • بازدید کلی : 43,674