loading...
وب 20
اميد بازدید : 21 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://samirai.blogfa.com/post/37

X تبلیغات

 

تنهایی

 

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب

 

قبل از اینکه بخواهی در مورد من وزندگی من قضاوت کنی

کفش های من را بپوش و در راه من قدم بزن

از خیابانها, کوه ها و دشت هایی گذر کن که من عبور کردم

اشکهایی را بریز که من ریختم 

دردها و خوشیهای من را تجربه کن

سالهایی را بگذران که من گذراندم

روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم 

دوباره ودوباره برپا خیز و مجددا در همان راه سخت قدم بزن

همانطور که من انجام دادم

بعد ...

آن زمان میتوانی در مورد من قضاوت کنی.

[ یکشنبه چهارم اسفند 1392 ] [ 10:9 PM ] [ سمیرا ] [ نظر بدهید ]

 

 

دنیای من دنیای ادم هاییست که کنج هیاهوی زمان از یادشان می روی و نمی دانی که.چرا در میان کسانی که. ادعا می کنند تو را دوست دارند باز هم احساس تنهایی می کنی... 

 

حالمان بد نیست غم کم میخوریم ...

 

کم که نه هر روز کم کم میخوریم ...

 

آب میخواهم سرابم می دهند ...

 

عشق میورزم عذابم میدهند...

 

خود نمیدانم کجا رفتم به خواب... 

 

از چه بیدارم نکردی آفتاب؟؟ ...

 

خنجری بر قلب بیمارم زدند...

 

بی گناهی بودم و دارم زدند...

 

دشنه ای نامرد بر پشتم نشست ...

 

از غم نامردمی پشتم شکست ... 

 

سنگ را بستند و سگ آزاد شد ...

 

یک شـــبه بیداد آمد داد شد ...

 

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام ...

 

تیشه زد بر ریشه اندیشه ام ...

 

عشق اگر این است مرتد میشوم ...

 

خوب اگر این است من بد میشوم ...

 

بس کن ای دل نابسامانی بس است ...

 

کافرم دیگر مسلمانی بس است ... 

 

در میان خلق سر در گم شدم ... 

 

عاقبت آلوده مردم شدم ... 

 

بعد از این با بی کسی خو میکنم ...

 

هر چه در دل داشتم رو میکنم ... 

 

نیستم از مردم خنجر به دست ... 

 

بت پرستم بت پرستم بت پرست ...

 

بت پرستم بت پرستی کار ماست ...

 

چشم مستی تحفه بازار ماست ...

 

درد میبارد چو لب تر میکنم ... 

 

طالعم شوم است باور میکنم ... 

 

من که با دریا تلاطم کرده ام ... 

 

راه دریا را چرا گم کرده ام ... 

 

قفل غم بر درب سلولم مزن ... 

 

من خودم خوشباورم گولم مزن ...

 

من نمی گویم که خاموشم مکن ...

 

من نمی گویم فراموشم مکن ... 

 

من نمی گویم که با من یار باش ...

 

من نمی گویم مرا غم خوار باش ...

 

روزگارت باد شیرین شاد باش ...

 

دست کم یک شب تو هم فرهاد باش ...

 

آه در شهر شما یاری نبود ... 

 

قصه هایم را خریداری نبود ... 

 

خسته ام از قصه های شومتان ...

 

خسته از همدردی مسمومتان ... 

 

آسمان خالی شد از فریادتان ... 

 

بیستون در حسرت فرهادتان ...

 

کوه کندن گر نباشد پیشه ام ... 

 

بویی از فرهاد دارد تیشه ام ... 

 

عشق از من دور و پایم لنگ بود ... 

 

قیمتش بسیار و دستم تنگ بود ...

 

گر نرفتم هر دو پایم خسته بود ... 

 

تیشه گر افتاد دستم بسته بود ...

 

هیچ کس دست مرا وا کرد؟ نه ...

 

فکر دست تنگ ما را کرد؟ نه ...

 

هیچ کس از حال ما پرسید؟ نه ...

 

هیچ کس اندوه ما را دید؟ نه ...

 

هیچ کس اشکی برای ما نریخت ... 

 

هر که با ما بود از ما می گریخت ...

 

گاه بر روی زمین زل می زنم ... 

 

گاه بر حافظ تفعل می زنم ...

 

حافظ دیوانه فالم را گرفت ...

 

یک غزل آمد که حالم را گرفت ...

 

" ما ز یاران چشم یاری داشتیم ...

 

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم " 

 

 

 

رد پاهایم را پاک میکنم به کسی نگو من روزی در این دنیا بودم....

خدایا من کم آوردم استعفا می دهم!!

 

 

 

میروم خسته و افسرده و زار

سوی منزلگه ویرانه خویش

به خدا میبرم از شهر شما

دل شوریده و دیوانه خویش

 

 

 

رسم دنیا فراموشی است اما تو 

فراموش نکن ،کسی در لابلای 

گذر زمان به یاد توست

 

 

 

این روزها زیادی ساکت شده ام!

نمیدانم چراحرفهایم،به جای گلو

از چشمانم بیرون می آیند؟؟!!!

 

 

 

شجاعت می خواهد وفادار احساسی باشی

که می دانی شکست می دهد 

روزی نفس های دلت را.....

 

 

قسم خوردم که از چشمات جدا شم

قسم خوردم که درگیرت نباشم

قسم خوردم ولی من عهد شکستم

سزاوار همه کفاره هاشم

 

 

 

چقدر دلتنگم

 

 

 

 

بفهم منو......

 

 

 

 

 

اردیبهشت 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

آذر 1392

مهر 1392

تیر 1392

شهریور 1391

مرداد 1391

تیر 1391

 

چت روم | کودک | تور آنتالیا تابستان

بیگودی جادویی مجیک | خرید ساعت دیواری شیک

خرید عینک دید در شب اصل | چت روم

چت | بازار کار و سرمایه

خرید دستبند مغناطیسی اصل | چت روم | چت روم فارسی

گالري عکس هاي زیبا

 

سارافون طرح بهار | دانلود آهنگ جدید

اس ام اس عاشقانه | چت

سارافون طرح بهار

خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه | چت روم

 

 

 

صداياب

کد متحرک کردن عنوان وب

html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

کد حباب

 

دريافت کد :: صداياب

,<-BlogId->"> - <-BlogDescription->">

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostTitle->

<-PostContent->

ادامه مطلب

نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->|

 

آخرين مطالب

» <-PostTitle->

 

Design By : Pichak 

 

 

About

 

 

<-BlogAbout->

 

Menu

 

خانه

ایمیل

قالب

پروفایل

Authors

 

<-AuthorName->

LinkDump

 

<-LinkTitle->

آرشيو پيوندهاي روزانه

Archive

 

<-ArchiveTitle->

Categories

 

<-CategoryName->

Links

 

<-LinkTitle->

قالب بلاگفا

Mofid Links

 

چت | شارژ رایتل

چت | پنل اس ام اس

گن لاغری مردانه اسلیم | خرید قلم خش گیر ماشین

چت | هتل در شیراز

خرید ساعت زنانه

نمایندگی سامانه sms | گچ مو

خرید سفید کننده دندان | خرید

گچ مو هات هيوز | تصاویر

پزشک متخصص

آرایش عروس | دستگاه طراحي ناخن

Design

 

قالب وبلاگ : پيچك

 

 

 

Others

 

<-BlogCustomHtml->

 

[ طراح قالب: آوازک ]

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 788
  • بازدید سال : 5,232
  • بازدید کلی : 43,834